Gå til innhold

Call of duty 4 prestige mod?

espinos

Anbefalte innlegg

Jeg er snart commander i cod4, etter det blir prestige mod unlocket.. da lurer jeg egentlig på hva dette er? får man noe tillegg når man spiller dette, eller er det bare ny avtar ved gametagen? var det snakk om 10 prestige mod ikoner, hvor hver er opp til level 55? visst man starter prestige mod, kan man gå tilbake til commander ranken?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

når du aktiverer prestige mode, begynner du helt fra starten igjen, det eneste som er forskjellig er at du har et ikon ved navnet ditt, dette kan du gjøre 10 ganger...

Lenke til kommentar

nei. Du mister alle våpnene og alle challengene. Du begynner helt på nytt på alt sammen bortsett fra det som står på leaderboards. Når du tar prestige mode begynner du på level 1, og kan ikke create a class ( dette tar jo 1 game da så får du gjort det igjen). Slik fortsetter du opp til 55 igjen der du kan velge om du vil ta på nytt. Det blir dermed "550" ranks du må gjennom.

Igjen så restartes ikke scoren din, accuracy, wins/loss, kills statsene dine på leaderboards.

Lenke til kommentar
+ At du får gullcamo på hvert våpen. :cool:

Edit: Er forresten ikke sikker på dette da det bare er noe jeg har lest på et forum. Noen som kan si noe mer om dette?

Feil.

ENESTE forskjellen er ikonet.

Gullcamo oppnås ved å klare alle challenges i en bestemt våpenklasse.

Eks: klarer man alle utfordringene til Assaultrifles får man en gullfarget AK47.

Lenke til kommentar
Feil.

ENESTE forskjellen er ikonet.

Gullcamo oppnås ved å klare alle challenges i en bestemt våpenklasse.

Eks: klarer man alle utfordringene til Assaultrifles får man en gullfarget AK47.

Ser det ut som at våpenet er dyppet gull, eller har det det camo-mønsteret? Endret av Kjeksmestern
Lenke til kommentar

det er "dyppet" i gull. Som det er gyllent metall altså. Sykt stillig. Skinner og sånn. Men jeg fikk gull dessert eagle når jeg ble 55 på det første ikonet. Ikke noe challenge på den.

Edit: Kom akkurat på at jeg har gjort ferdig alle challengene på flere våpen. M4Carbine blant annet. Har ikke den i gull. De våpnene jeg vet er i gull er deagle og en shotgun

Endret av downsattack
Lenke til kommentar

Tror nok jeg gjør det ihvertfall en gang, bruker bare M16 med Stopping Power og Deep Penetration, så er egentlig ingen våpen jeg vil ha om jeg mister. Litt kjipt å ikke ha noe å gå etter når jeg har levla helt opp første gangen.

Det som er kjipest, uten tvil, er de utrolig grelle ikonene.

Lenke til kommentar
det er "dyppet" i gull. Som det er gyllent metall altså. Sykt stillig. Skinner og sånn. Men jeg fikk gull dessert eagle når jeg ble 55 på det første ikonet. Ikke noe challenge på den.

Edit: Kom akkurat på at jeg har gjort ferdig alle challengene på flere våpen. M4Carbine blant annet. Har ikke den i gull. De våpnene jeg vet er i gull er deagle og en shotgun

Du må gjøre alle challenges i hver våpen gruppe. F.eks alle challenges med i SMG-gruppen gir deg gull mini-uzi. :)

Lenke til kommentar

Artig hvordan folk kommer til å spille flere titals timer til bare for å få favorittvåpenet sitt i gull. :wee:

Mulig jeg starter på nytt, men ikke med en gang. (Man kan vente litt på 55 håper jeg?)

Edit: Glemte selfølgelig at man også får et kult ikon ved siden av levelen ... Da tror jeg at jeg hiver meg på med en eneste gang! :)

Endret av E-wok
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...