enmannen Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Etter at maskina har vært på rep, har jeg fått 2x2gb Kingston: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=342738 Hadde før 4x1gb corsair http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=308713 Er det grunn til å være misfornøyd? Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 jeg tror du burde være glad jeg. Er det ikke greiere å ha 2x2GB over 4x1 GB ? bortsett fra det så ser vel brikkene like ut? Lenke til kommentar
candymann Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Men er det ikke "litt" rart at en firma bare bytter deler i DIN pc uten at gi besked om dette (forbehold om at jeg har skjønt alt riktigt). Var din pc inne på reparasjon pga. minneproblemer, stabilitet eller lignende?. Hva er grunnen til reparasjonen? Du skriver litt lite info så da er det vanskelig å kommentere dette. Men byttet i seg er vel ikke "dårligt", det er helt greit! Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jeg har vært borti feil på sånne corsair brikker før, trur det var samme typen ihvertfall.. Så det kan jo være noen brikker det lett blir feil på eller noe, og at dem har byttet det av den grunn kanskje? Men som sagt, jeg vet ikke.. bare gjetting Lenke til kommentar
tAno16 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Ville vært fornøyd med 2x2 kingston. For da kan jeg i fremtiden oppgradere til 4x2GB. Derfor hadde du sluppet å bytte ut alle 1GiB brikkene dine for å få mer ram enn 4. Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 Ok, høres greit ut.. Det var pga problemer med det minnet som satt der. De gav også beskjed om byttet i forbindelse med tilbakesendelse. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jeg ville vært veldig fornøyd med det byttet. Lenke til kommentar
Pibbz Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 personlig foretrekker jeg kingston uber alles, så jeg hadde vært storfornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå