1915 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Har en laptop. hp pavilion dv6240eu. det var windows vista på den når jeg kjøpte den. så formaterte jeg den og la inn xp. men så formaterte jeg her for noen dager siden og la inn vista igjen. og så kommer det opp at jeg må aktivere vista. men jeg har jo original keyen jeg skrev inn som står under laptopen. hva gjør jeg da ? vil ikke formatere og legge inn xp igjen. Endret 21. november 2007 av Danielsm Lenke til kommentar
covah Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Har du lagt inn samme versjon av Vista som du har key til? Har du forresten forsøkt å aktivere? Det er ikke nok å legge inn key'en under installasjonen. Virker ikke det, er det bare å ta en telefon til MS. Telefonnummeret står oppført i aktiveringsvinduet. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 jepp har samme vista versjon som det var på PC-en før jeg formaterte. har ikke forsøkt å aktivere. skal jeg bare skrive inn samme keyen som jeg har og aktivere ? =) Lenke til kommentar
RMBB Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Ja, hvis det skulle være noe problem med registrering kan du forsøke og ta det via tlf også. Du får opp valget når du skal aktivere Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Flyttes til Vista. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 gikk ikke å få aktivert ;/ jaja jeg driter i det. tok meg tid idag til å legge inn xp igjen;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå