Aetius Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Canon 40D, Samsung GX-10 og Olympus' E-serie har alle fått ny firmware, og her finner du info om alle sammen. Les mer Lenke til kommentar
Flums Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Sony A700 har også fått ny oppdatering, kan ikke se at den er omtalt noen steder hos dere.... Følger dere med på Sony? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Selvsagt gjør vi det, men Sony-oppdateringen kom for over tre uker siden, så den er ikke så fersk som de andre. Dessuten er de fleste a700-kameraene som er i salg allerede oppdatert fra fabrikkens side, så den var ikke akkurat en viktig oppdatering for de aller fleste. Men by all means, jeg kan godt legge til både A700 og Leica M8 i artikkelen. The more the merrier! Endret 21. november 2007 av Aetius Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Det som hadde vært kjekt, var en sampleside med kurrante kameraer og siste versjon av firmware - med linker. Tom Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Det hadde vært en kjempeidè, hadde bare produsentene ikke vært så sløve med å sende melding om firmwareoppgraderingene. Av de vi hittil har nevt var det faktisk kun ÈN som sendte oss pressemelding (eller beskjed i det hele tatt) om dette. Vi forsøker imidlertid å skrive om firmwareoppgraderinger, såfremt de er viktige, store, eller nyttige. Minimale greier pleier vi ikke prioritere å skrive om, med mindre vi ikke har noe annet å gjøre enn å tvinne tommeltotter (noe som skjer SVÆRT sjelden!). Endret 21. november 2007 av Aetius Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Det hadde vært en kjempeidè, hadde bare produsentene ikke vært så sløve med å sende melding om firmwareoppgraderingene. Av de vi hittil har nevt var det faktisk kun ÈN som sendte oss pressemelding (eller beskjed i det hele tatt) om dette. Vi forsøker imidlertid å skrive om firmwareoppgraderinger, såfremt de er viktige, store, eller nyttige. Minimale greier pleier vi ikke prioritere å skrive om, med mindre vi ikke har noe annet å gjøre enn å tvinne tommeltotter (noe som skjer SVÆRT sjelden!). Det hadde likevel ikke gjort noe om det linker i produktguiden til firmware-oppgraderinger, så kunne man finne de oppdaterte firmwarene derfra... Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 Nei, det er absolutt noe å tenke på i neste inkarnasjon av prisguiden. Jeg skal sende forslaget videre til drift jeg. Lenke til kommentar
Steve-O- Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Men på mitt 40D viste det seg at jeg hadde firmware 1.0.3?? Har det vært en oppgradering jeg ikke har fått med meg? Noen som vet hva den forrige oppdateringen var (hvis det har vært noen siden det er litt rart at det har vært 2 FW-oppgraderinger, på et så nytt kamera)? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 Er ikke nødvendigvis alle firmware-oppgraderinger som slippes løs til publikum. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Men på mitt 40D viste det seg at jeg hadde firmware 1.0.3?? Har det vært en oppgradering jeg ikke har fått med meg? Noen som vet hva den forrige oppdateringen var (hvis det har vært noen siden det er litt rart at det har vært 2 FW-oppgraderinger, på et så nytt kamera)? Tror det var noe med kinesiske menyer hvis jeg husker rett. Tom Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg har hørt at Olympus har fjernet muligheten for å "hacke" kameraet til å bruke ISO-50 i den nye firmwaren..., så for jeg som har E-500 uten teleconverter, tror jeg at jeg dropper denne "oppgraderingen". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg