Mister_joney Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Har ikke postet på lenge, så her kommer 2 nye skate bilder... Har nå blitt fotograf for www.7fm.no, så det kommer nok en del bilder etterhvert! Hva syntes dere? Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Det første bildet har meget bra komposisjon og såklart meget kul pose av skateren. Men litt for direkte blits lys og skygger ødelegger litt. Det andre bildet kunne godt ha vært litt nærmere, og blitsen lyser også opp litt for mye av bakken her. Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Det første bildet var helt klart fetest. Utrolig rått bilde! Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Skyggene ødelegger litt av inntrykket i bilde 1, for meg.. I bilde 2 virker det som om lyset er bedre plassert.. I forhold til skateren Artige bilder btw.. Lenke til kommentar
Mister_joney Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 Takk for svar... Håper det er noen fler som har noe å komme med! Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Det første bildet er som flere nevner her preget av alt for mye skygge. Det skaper en viss urolighet for meg, og jeg liker det ikke så godt. Liker ikke snittet heller så alt for godt her. Men på det siste bildet mener jeg du har fått det til. Det skriker liksom litt ut, og ting er plassert på en behagelig måte. Det eneste måtte være at bildet er en smule for overeksponert for min smak, jeg ville hatt det mørkere. Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Bilde nummer 2 er klart best. Hadde lyset ikke vært så hvit ville det vært enda bedre. Men kult var det! Lenke til kommentar
tmeland Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 liker bilde nr. 2 klart best, men kunne gjerne kommet litt nærmere skateren. Lyset er ikke helt bra, men motivet er ypperlig for illustrasjoner i magasiner. bilde nr1 synes jeg mangler den dybden jeg liker på skate/snow bilder, men du traff veldig godt med timingen her og jeg liker armene som formelig roper "jeg prøver å fly" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå