Sargent Fire Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Hovedkort (Epox EP-8RDA+) Cpu (Amd Xp2400+) Harddisk (Wdc 120gb SE) Skjermkort (Ati Radeon 9500 128mb) Ram (Twinmos pc3200 512) Cd-rom (Pioneer 40*16) Dette er det jeg i første rekke skal ha, noen innvendinger? Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Skjermkortet. Hvorfor ikke gå for 9700PRO? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Vet ikke noe om hovedkortet en resen ser jo flott ut da Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 Skjermkortet.Hvorfor ikke gå for 9700PRO? Fordi det koster ***,- mer og man kan modde det til et 9700, dvs. Hvis det går (Og det holder for meg) Mvh,Stian Lenke til kommentar
fredlund Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Kjøp deg en 80GB WD SE, spar 400kr., og kjøp deg en dvd i tillegg. Fred. :wink: Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 Nei tror ikke det, tenk hvor mange filmer man kan få på 40gb til :wink: Mvh,Stian Ps.Hva syntes dere om Hk-et? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Ps.Hva syntes dere om Hk-et? Beste som er på markede mener jeg. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Ps.Hva syntes dere om Hk-et? Tror eg ville valgt dette Asus. A7N8X hovedkort for Socket A nForce2-SPP/MCP, ATX, USB2.0, LAN. Eller dette. MSI K7N2G-L Hovedkort Socket A Dual-DDR nForce2-IGP/MCP, ATX, VGA, ATA133, LAN. Eller dette. MSI K7N2G-ILSR Hovedkort Socket A D-DDR nForce2-IGP/MCP-T VGA, S-ATA, IEEE1394. Har meget stor tro på dette brikkesettet fra nvidia, tror endelig amd har kvittet seg med dårlige brikkesetts drivere med dette sammarbeidet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Tror eg ville valgt dette Asus.Har meget stor tro på dette brikkesettet fra nvidia, tror endelig amd har kvittet seg med dårlige brikkesetts drivere med dette sammarbeidet. Hva galt med Epox da? Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Billige disker hos PSdata, lite å spare på 80 gb. Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 Tror eg ville valgt dette Asus.Har meget stor tro på dette brikkesettet fra nvidia, tror endelig amd har kvittet seg med dårlige brikkesetts drivere med dette sammarbeidet. Hva galt med Epox da? Ja hva er galt med Epox? Mvh Stian Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 Er 180,- mye dor en diskett stasjon? Mvh,Stian Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Er 180,- mye dor en diskett stasjon?Mvh,Stian nå man kan få denne, ja... Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 epox kortet er vel noe av det beste på markedet... epox er jo kjent for kvalitet og ekstremt bra med innstillings muligheter, nå har ikke jeg vært borti akkurat det kortet der, men regner med det er like bra som de andre fra epox Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Hvorfor eg ikke nevnte det kortet er at eg ikke kjenner til det og at b|real har nevnte det, eg nevte de 2-3 som eg kunne tenke meg om eg skulle kjøpt nytt nå, har ikke noe i mot epox. http://www.dinside.no/php/art.php?id=85049 Der har de noen enkle tester og hvordan du setter opp en nye pc med 5 hovedkort. Lenke til kommentar
gixer Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Mener at Epox hovedkortene (de nye) kan endre på multiplier uten å låse opp CPU. Ække det så vet ikke jeg! PS. Det kan hende at HK med nForce2 har samme muligheter, men det er jeg ikke sikker på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå