ptroinks Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jeg kjøpte forleden en Samsung 40M86BD, og selv om bildekvaliteten er fantastisk, synes jeg det mangler veldig, veldig mye på sort-nivå-fronten! Jeg har allerede byttet TVen en gang (trodde det var noe feil med den), men jeg sliter med akkurat det samme problemet på den nye jeg fikk. Samme hvor mye jeg styrer og steller med innstillingene (har nå baklyset stilt ned til 2), blir aldri svart så mørkt at jeg ikke ser det som grått. Jeg har en ganske mørk stue, så det er mulig det har noe med saken å gjøre. Det jeg nå håper å få gjort, er å ta med TVen tilbake til butikken og få en annen modell, kanskje til og med spytte noen tusenlapper til i "TV-prosjektet" for å (forhåpentligvis) få en LCD-TV der svart faktisk ser svart ut. Hvilken TV skal jeg velge? Håper noen kan hjelpe meg. Begynner å få panikk her... Lenke til kommentar
simmyt Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 hvis ikke engang den tven er mørk nok må du nok gå for plasma, evt male stuen i lysere farger Lenke til kommentar
ptroinks Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 Det var det jeg fryktet . Jaja, da får det bli plasma, da... Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jeg kjøpte meg plasma for noen måneder siden, og endte med Panasonic TH-42PV70. Har ikke angret siden. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Har selv Sony Bravia 46W3000 (LCD). Sortnivået på den er ganske bra, men plasmaer i samme prisklasse har nok et lite overtak enda. Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Det er ingen lcd tv-er som har godt sort nivå, enda. Samsung M86-87 har til nå vært blant de bedre, så hvis du sliter med denne modellen så bør du ligge langt unna lcd. Selv leverte jeg tilbake 3 lcd tv-er og kjøpte meg en brukt crt på nettet i stedet. Det angrer jeg ikke på... Hvis du skal ha plasma og har litt spenn på konto så bør du kjøpe Pioneer's Kuro skjerm. Det er den eneste flatskjermen som leverer et skikkelig sort nivå. Panasonic suser inn på en klar andre plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå