Gå til innhold

Rainbow Six Vegas 2 annonsert (Multi)

Anbefalte innlegg

Mitt 6 år gamle søskenbarn klarte og gjennomføre 1 av Rainbow 6 spillene. Så vil ikkje sei at det var så ekstremt vanskelig i forhold til Vegas.

Rainbow Six - Ikke litt snakk om engang

Rogue Spear - Neppe

Raven Shield - Kanskje, lite sannsynlig.

og jo det gamle spillene sinnsykt mye vanskeligere enn Vegas og derfor 10x mer tilfredstillende når man klarer å fullføre et oppdrag og uansett om det hadde vært like vanskelig , hadde fortsatt ikke hatt en dritt med Rainbow Six serien å gjør, bortsett fra navnet. Fuck Ubisoft ( fortjener faktisk å bli min nye signatur)

Endret av Hawkn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mitt 6 år gamle søskenbarn klarte og gjennomføre 1 av Rainbow 6 spillene. Så vil ikkje sei at det var så ekstremt vanskelig i forhold til Vegas.

for det første, no chance lance

de første var svin vanskelig, første gang jeg prøvde var jeg 10 år eller noe, gikk ikke bra, bare løp på å skøyt, men en del år etterpå spilte jeg igjennom alt igjen og vil si at de gamle er mye mye bedre, digger å legge gode taktikker.

PS: hvem lar en 6 år gammel gutt spille rainbow six?

Lenke til kommentar

En 6-åring velger Next, next, OK, Yes. Da har man letteste vanskelighetsgrad, ferdiglagde planer og autoaim. Da er det bare å løpe og gi go-codes. DET er ikke spenningen i Rainbow Six.

Som flere har presisert er det nok hva vegas-fansen vil ha, ikke R6-fansen, de mener man skal få mer av. Greit nok, Vegas er en morsom arkade, men å pakke det inn i en 10-års jubileumspresang til fansen... Hah!

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...