Gå til innhold

Rainbow Six Vegas 2 annonsert (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men hva med GRAW? R6 kan gå å legge seg.

 

GRAW her mer holdt seg til hva som fungerte i GR1, selv om jeg skulle sett dette også mer likt.

 

Men de spillene kan egentlig ikke sammenlignes, GRAW er militær og Rainbow Six er antiterror, det kreves forskjellige taktikker i disse 2 scenarioene.

 

Savner det og lagge en bombesikker plan før oppdraget og så bare sitte som spectator gjennom action delen.

Lenke til kommentar
R6 Vegas var et veldig, veldig bra spill. En høydare på 360. Gleder meg til oppfølgeren. Visste jo at den måtte komme slik story'n endte sist. Håper det blir coop som sist, men at det blir integrert på samme måte som i Gears of War.

 

"gi Rainbow Six-fansen mer av det de elsker, sier Ubisoft-sjef Yves Guillemot i en pressemelding." - dette spiller nok på det at spillet ble i hvert fall godt mottatt på konsoll med karakterer stort sett mellom 9 og 10 tallet. Så det fansen av Vegas vil ha er en en ny og forhåpentligvis enda bedre versjon av Vegas og fortsettelsen på story'n. Det var stor moro.

 

 

jeg sier ikke at det ikke er bra, men det er helt annerledes enn de tre første R6-spillene. altså er det ikke det den opprinnelige fansen vil ha. realismen og planlleggingen er borte, altså kunne det like gjerne hete noe annet. men har du ikke spilt spillene fra Raven Shield og før, så skjønner jeg jo at du synes det høres rart ut...

Lenke til kommentar
Håper det blir coop som sist, men at det blir integrert på samme måte som i Gears of War.

 

Helt enig. Selv om det var meget artig å spille igjennom spillet med en kamerat, ble det for oppstykket, og man fikk aldri følelsen av at man faktisk spilte gjennom historien. Rett og slett elendig integrert.

 

Generellt sett var spillet fantastisk både hva angikk sp og mp i mine øyne, selv om jeg forstår at blodfans av serien lot seg skuffe over arcade-preget, samt det å i det hele tatt la dette spillet inngå i Rainbow Six-franchisen.

 

Uansett: Jeg gleder meg i alle fall storveis til denne oppfølgeren, og heldigvis er det ekstremt mye bra å døyve ventetiden med ;)

Endret av Adrianinh0
Lenke til kommentar

Vegas var greit, men kun som Tom Clancy's Vegas. Ikke som TC's Rainbow Six: Vegas.

 

Som Rainbow Six spill er Raven Shield>>>>>>>>>>Vegas. Så må nok innrømme at jeg var heller skuffet over spillet i begynnelsen. Men når jeg sluttet å tenke på tittelen (ettersom dette ikke var Rainbow six) og begynte å spille det som jeg ville spilt et hvert annet fps spill så var det helt ok. Ikke kjempe bra, men ikke utrolig dårlig heller.

 

Bare synd at de måtte ruinere en så bra serie da.

Lenke til kommentar
R6 Vegas var et veldig, veldig bra spill. En høydare på 360. Gleder meg til oppfølgeren. Visste jo at den måtte komme slik story'n endte sist. Håper det blir coop som sist, men at det blir integrert på samme måte som i Gears of War.

 

"gi Rainbow Six-fansen mer av det de elsker, sier Ubisoft-sjef Yves Guillemot i en pressemelding." - dette spiller nok på det at spillet ble i hvert fall godt mottatt på konsoll med karakterer stort sett mellom 9 og 10 tallet. Så det fansen av Vegas vil ha er en en ny og forhåpentligvis enda bedre versjon av Vegas og fortsettelsen på story'n. Det var stor moro.

 

 

jeg sier ikke at det ikke er bra, men det er helt annerledes enn de tre første R6-spillene. altså er det ikke det den opprinnelige fansen vil ha. realismen og planlleggingen er borte, altså kunne det like gjerne hete noe annet. men har du ikke spilt spillene fra Raven Shield og før, så skjønner jeg jo at du synes det høres rart ut...

 

Startet med det aller første R6 spillet i sin tid jeg. Satt med nitidig planlegging og syntes det var råstilig og se planen utfolde seg. Men det gjør ikke Vegas til noe dårligere spill. At det Vegas ikke er hva den "opprinnelig fansen" ville ha.. vel.. dem om det. Men jeg forsto uttalelsen fra Ubi fyren slik at Vegas 2 gir mer av det fansen av Vegas 1 liker. Og det er ikke noe kalt.

 

Om de burde kalt spillene noe helt annet? Tja. R6 er et sterkt merkenavn - men de er jo tydelig at Ubisoft når flere spillere med den type game play de har satset på i Vegas. Det er lettere tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Nå er det forskjell på musikk og spill. Vil forresten tro Mozart er mer tilgjengelig, man trenger ikke kunne engelsk, eller musikk video på mute for å komme seg gjennom en sang.

 

Når det gjelder spill så har det med hvor lett en fersk spiller kan ta opp spillet og få noenlunde beherskelse over det. Noe Rainbow Six vegas er mye bedre på enn de gamle rainbow spillene, syns jeg da. Det er forsåvidt det første Rainbow Six spillet jeg virkelig har likt.

 

Husker jeg fikk helt fnatt av planleggings skjermen når jeg skulle prøve meg. Men nok om det.

 

At Vegas burde ha Rainbow Six navnet på er jeg delvis enig i. Det passer ikke inn med hva fansen mener Rainbow Six er, men på den andre siden hjelper det på salget om man bruker ett bra merkenavn.

Lenke til kommentar
At Vegas burde ha Rainbow Six navnet på er jeg delvis enig i. Det passer ikke inn med hva fansen mener Rainbow Six er, men på den andre siden hjelper det på salget om man bruker ett bra merkenavn.

 

Det går jo på bekostning av det Rainbow Six virkelig er kjent for: Realisme

Endret av Hawkn
Lenke til kommentar
Husker jeg fikk helt fnatt av planleggings skjermen når jeg skulle prøve meg. Men nok om det.

 

Derfor hadde det kanskje vært bedre om Ubi-gutta hadde laget en NY serie, eller en RS-spinoff serie fremfor å faktisk ødelegge alt som ingikk i Rainbow Six-serien? Realisme, taktikk, frihet og planlegging var trademarks som fikk serien til å selge. Realisme-freaks visste hva de fikk når de kjøpte et nytt RS-spill. Sånn er det ikke nå lengre.

 

...Rainbow Six Vegas er spillverdenens svar på Hollywood. Det er et tegn på at mennesker holder på å bli latere og dummere. Ting forenkles og dummes ned sånn at vi skal kunne hygge oss med det. Når Mainstream = RS: Vegas, så sier det seg selv at den generelle person holder på å bli dummere. Jeg savner de dagene da spill ble laget for gamere, og ikke for den generelle folkemengde.

Lenke til kommentar
Husker jeg fikk helt fnatt av planleggings skjermen når jeg skulle prøve meg. Men nok om det.

 

Derfor hadde det kanskje vært bedre om Ubi-gutta hadde laget en NY serie, eller en RS-spinoff serie fremfor å faktisk ødelegge alt som ingikk i Rainbow Six-serien? Realisme, taktikk, frihet og planlegging var trademarks som fikk serien til å selge. Realisme-freaks visste hva de fikk når de kjøpte et nytt RS-spill. Sånn er det ikke nå lengre.

 

...Rainbow Six Vegas er spillverdenens svar på Hollywood. Det er et tegn på at mennesker holder på å bli latere og dummere. Ting forenkles og dummes ned sånn at vi skal kunne hygge oss med det. Når Mainstream = RS: Vegas, så sier det seg selv at den generelle person holder på å bli dummere. Jeg savner de dagene da spill ble laget for gamere, og ikke for den generelle folkemengde.

 

kunne ikke vært mer enig!:) syns det samme med ghost recon, ja de har beholdt noe av planleggingen, men ikke på langt nær så bra som de gamle, alt handler om action og simpelhet.

Lenke til kommentar

Advanced Warfighter er mer likt RS: Vegas enn det gamle GR. Det er nærmest ingen frihet i landskapet, og alt er bare... bleugh. Hva faen er det som feiler FoV'en, forresten? Når man ser på føttene sine, ser det ut som man enten er 20cm høy eller at man konstant går med en kikkert i øynene. Ekkelt.

 

...Men Advanced Warfighter er bedre enn Vegas, det skal sies. Det er i det minste 50% tro mot originalen.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Mitt 6 år gamle søskenbarn klarte og gjennomføre 1 av Rainbow 6 spillene. Så vil ikkje sei at det var så ekstremt vanskelig i forhold til Vegas.

 

Vel, crank opp vanskelighetsgraden, så får vi se. Tviler på at en 6-åring vil klare å fullføre de to første RS-spillene på vanskeligste grad. Der må man etter hvert legge opp rutene selv, i motsetning til Raven Shield. Raven Shield var klart mye enklere enn de to første spillene.

 

...Hvilket spill var det han hadde klart å fullføre da?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...