balder Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Eg snakket med Elprice og dei hadde eit par av denne 60 GB til kr 3.999,- igjen. Først til møllen. Så eg har gjort om bestillingen min fra 40 GB til 60 GB med 2 spill og 2 kontrollere. Synnes dette er verdt 600 kroner og er eit betre kjøp. http://itpro.no/art/11739.html Endret 22. november 2007 av balder Lenke til kommentar
balder Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 No har Elprice satt ned prisen på 40 GB til 2990,- Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Damn, det må jeg si er ingen upris for PS3. Det er nesten så jeg må si det er direkte billig! Lenke til kommentar
balder Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Ja, da har eg kjøpt julepresang til meg sjølv. PS3 40 GB til 3399,- COD 4 har eg til XBOX360'en så det trenger eg ikkje, men det som er grunnen til at eg kjøper denne maskinen er at mitt favoritt spill er kommet og det er Ratchen & Clank. Snakket med ein og han sa det var det beste spillet han nokon gong har spilt! Så nå får eg vente til Elprice får den inn på lager. No blir sikkert madammen glad (blir vell skilsmisse). Eg har 2 stk xbox360(eine modifisert, ein reserve viss 3 røde lamper)), PS2(chipp), PSP(oppgradert OE), 2 stk Nitendo DS(med m3 simply),Wii (cyclowiz chip), XBOX (chip) og Amiga, Puh, da har eg komplett samling. Hvis hun ikke har pakket kofferten før så kan du sikkert kjøpe en 60gb utave og, bare for å ha komplett funksjonalitet R&C vil ikke skuffe deg, har ikke spilt de andre i serien, men dette var kvalitetspill Ja, no har eg både bestilt ein 60 GB med 2 spill og kontroller til kr. 3999,- på Elprice, men så kom elkjøp med ein 40 GB til 2995,-. Så no klarer eg ikkje å bestemme meg. Så eg bestilte ein 40 GB også på Elkjøp. Da har eg muligheit til å sammenligne. Elkjøp kan eg bruke 30 dager retur. Så får eg sjå kva eg gjør. Eg får sikkert solgt den også på QXL eller noko slikt. Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Ja, no har eg både bestilt ein 60 GB med 2 spill og kontroller til kr. 3999,- på Elprice, men så kom elkjøp med ein 40 GB til 2995,-. Så no klarer eg ikkje å bestemme meg. Så eg bestilte ein 40 GB også på Elkjøp. Da har eg muligheit til å sammenligne. Elkjøp kan eg bruke 30 dager retur. Så får eg sjå kva eg gjør. Eg får sikkert solgt den også på QXL eller noko slikt. Haha, akkurat samme har jeg gjort:p Må bestemme meg i løpet av helga. I verste fall kan man jo bare levere 40gben i din lokale elkjøp butikk og få alle pengene igjen. Kommer ikke til å åpne den før jeg har bestemt meg anyhow:p I tillegg kjøpte jeg en xbox 360 premium billig tidligere i uka, helt ny. Ugh:p Lenke til kommentar
christian1986 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Ja, no har eg både bestilt ein 60 GB med 2 spill og kontroller til kr. 3999,- på Elprice, men så kom elkjøp med ein 40 GB til 2995,-. Så no klarer eg ikkje å bestemme meg. Så eg bestilte ein 40 GB også på Elkjøp. Da har eg muligheit til å sammenligne. Elkjøp kan eg bruke 30 dager retur. Så får eg sjå kva eg gjør. Eg får sikkert solgt den også på QXL eller noko slikt. Haha, akkurat samme har jeg gjort:p Må bestemme meg i løpet av helga. I verste fall kan man jo bare levere 40gben i din lokale elkjøp butikk og få alle pengene igjen. Kommer ikke til å åpne den før jeg har bestemt meg anyhow:p I tillegg kjøpte jeg en xbox 360 premium billig tidligere i uka, helt ny. Ugh:p Hvorfor ikke åpne den? Kan jo bruke den fritt i 30 dager, for så å levere den tilbake ... Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Hvorfor ikke åpne den? Kan jo bruke den fritt i 30 dager, for så å levere den tilbake ... Jo, får se hva jeg ender opp med å gjøre. Hadde kanskje vært greit å sammenliknet støynivået på 60gb og 40gb 95% sikker på at jeg ender opp på 60gben Lenke til kommentar
balder Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Kan jo hende at dette tilbudet på kr. 2990,- går ut og du/eg kan selge den for kr. 3.500,-(40 gb)? Da blir 60 GB billigere Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Tråden er feilpostet og flyttes til butikkdiskusjon. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Ja, Dualshock 3 med rumble kommer i 2008, i 40gb pakken følger det med vanlig ps3 kontroller. Har du hdtv må du kjøpe med hdmi kabel. Men seriøst 3390,- er ikke noe dårlig tilbud. Ta heller og kjøp deg et nytt spill feks Call of duty 4, Uncharted, Assassins. Kan jo evnt bytte inn noen ps2 spill du ikke spiller lenger å få penger for dem til ps3 spill. Hvordan ? Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Eb games. Dem har sikkert en ordning hvor du kan bytte inn din ps2 + noen spill og få redusert pris på ps3 også. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Eb games. Dem har sikkert en ordning hvor du kan bytte inn din ps2 + noen spill og få redusert pris på ps3 også. Kan du sende inn spillene via posten, eller må du besøke di ? :s Lenke til kommentar
MaxXRebo Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Litt OT, men er det noen som vet om eb games kommer til å kjøre en slike her ps3 kampanje? http://www.ebgames.no/xboxTradein.asp Lenke til kommentar
StalkerPrime Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Catch-Gamer: - Til forskjell fra Elkjøp blir vi å holde denne prisen til jul, forteller Elprice-sjef Andre Patay til Catch-Gamer. "Elkjøp sniker seg litt unna prisgarantien sin, da de har trukket ut alle sine Playstation 3-konsoller fra butikkene fordi de ikke kan være konkurransedyktige," sier Patay videre. Andre Patay forteller også Catch-Gamer at de ble å komme med et veldig godt tilbud på Bundle-pakken med 60 GB harddisk, to kontrollere og to spill, men at de ville få klart at de fikk inn flere først. Elprice har tidligere hatt et godt tilbud på denne da 1000 konsoller ble solgt ut på under 36 timer. Patay prøver nå å få inn 1000 stykker til, og vil prøve på å ordne et godt tilbud på også denne. Ser jo det at elprice ikke holdt som de sa. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Andre Patay er forøvrig sjefen til hele Elprice. Han lyver også angående det med at Elkjøp har trukket ut alle sine playstation3-maskiner fra butikkene. Vi har ikke hatt PS3 på lager siden i sommer . Morsom fyr, rett og slett . Jeg ler i skjegget - men håper at alle som har bestillt PS3 ihvertfall får varene sine før jul! Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Eh.. hvor finner dere disse prisene, jeg ser det ikke noe sted. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hadde vært interessant å vist hvilke tap disse ps3ene blir solgt for for fabrikant Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 DAM DAM! . Men ps3 er på VEI! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå