thehazen Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hmm, elsket Unreal Tournament 1, og har virkelig lyst på dette spillet! Men, PC-en min takler det vel ikke noe særlig kan jeg tenke meg Og jeg gidder ikke oppgradere PC-en noe særlig heller, for tiden er 360-en og Wii-en min stort nok pengesluk! Er det noen som har testet spillet på en lignende PC som min? Maskina di drar det fint på Medium:) Kanskje mer faktisk. Unreal engine 3 er ganske flink til og kose med mindre hw. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Det eneste jeg savner er dodge-jump Ellers flott. [Dodge"hopp"+hopp] Gleder meg til min pakke kommer, satser på i morgen:) Lenke til kommentar
Pazleet Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Det ser akkurat ut som Gears of War jo. Nesten like karakterer til og med. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 fin omtale Og det ligna veldig på gears of wars.... men,men må prøves uansett =D en ting til... ser testen er gjenomført med ett slikt "128MB Ageia PhysX-kort" er det mye forbedringer å hente med ett slikt kort ombord i maskina? Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 It's back, baby! God omtale! Angående PS3-versjonen: Det kan jo nevnes at det har blitt hintet fra Epic selv om at UT3 for PS3 kanskje klarer å komme ut til julesalget likevel. ( Link: http://www.gamespot.com/ps3/action/unrealt...eatures;title;3 ) Lenke til kommentar
akarno Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Flott artikkel Har spillt veldig mye UT før, og syntes dette (demoen) ble litt for likt de tidligere. Jeg følte som om det var å spille UT2004 med bedre grafikk, noe som ikke holdt i lengden. Jeg håper jeg tar helt feil. Skal ta og prøve helversjonen hos en venn før jeg vurderer å anskaffe det, men ser ikke ut til å være så mye nytt for gamle fans. Jeg syntes også UT3 hadde en tregere gameplayfølelse enn de tidligere spillene. Ble på en måte som å sammenlikne Q3 og Q4 på hastighet. Endret 21. november 2007 av akarno Lenke til kommentar
mungo Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Håper man kommer til å få se noen heftige modifikasjoner av dette spillet. Tenker da bare på Red Orchestra modifikasjonen som kom av UT2004.... Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
Pest^N Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Litt småkjipt at det fremdeles ikke er noen forskjell mellom "texture level" 3 og oppover. Samme greia som i demoen. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Spiller enda det orginale UT, skulle gjerne sett en fullstendig remake av det jeg... Med unreal engine 3 og greier. Likte ikke de andre UT-spillene som kom av en eller annen grunn... Får vel teste dette en dag =) Lenke til kommentar
Mr.Hamburger Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Håper man kommer til å få se noen heftige modifikasjoner av dette spillet. Tenker da bare på Red Orchestra modifikasjonen som kom av UT2004.... Noen som vet noe om dette? Det kom masse mods til UT2004 pga. making something unreal competition ($1000000 totalt i premier), Red Orchestra vant total conversion biten... Kan jo godt være det kommer uansett da. Ellers er jeg enig med dem som tenker at dette er samme spill med nytt skall, "konsollifisering" av GUI slik at det lett kan portes til PS3 osv., samme våpen (neppe noen dårlig ting), færre gamemodes, Onslaught v2.0 (warfare) og nye biler er vel de store forandringene. Og så at dodge-jump er tatt vekk da. Savner også pingteller in-game, var det bare i demoen det manglet? Tror jeg holder meg til UT2k4 uansett. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Det eneste jeg savner er dodge-jump Ellers flott. [Dodge"hopp"+hopp]Gleder meg til min pakke kommer, satser på i morgen:) Hva?!? ikke noe dodge-jump, det var jo noe av det som gjorde de tidligere UT-spilla så fartsfyllte. Sikker på at det ikke bare er en innstilling som må slåes på? Lenke til kommentar
Toa Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Det eneste jeg savner er dodge-jump Ellers flott. [Dodge"hopp"+hopp]Gleder meg til min pakke kommer, satser på i morgen:) Hva?!? ikke noe dodge-jump, det var jo noe av det som gjorde de tidligere UT-spilla så fartsfyllte. Sikker på at det ikke bare er en innstilling som må slåes på? Tja. De har vel gått litt tilbake til hvordan UT99 fungerte, og der hadde man ikke dodge-jump. Jeg syns introduksjonen av doublejump og dodgejump i UT2k3 var noe dritt, og ødela en del av hele opplevelsen. Det ble for mye flyging rundt på brettene. For min del holder det fint med dodging. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hmm, elsket Unreal Tournament 1, og har virkelig lyst på dette spillet! Men, PC-en min takler det vel ikke noe særlig kan jeg tenke meg Og jeg gidder ikke oppgradere PC-en noe særlig heller, for tiden er 360-en og Wii-en min stort nok pengesluk! Er det noen som har testet spillet på en lignende PC som min? Maskina di drar det fint på Medium:) Kanskje mer faktisk. Unreal engine 3 er ganske flink til og kose med mindre hw. Nice! Er litt fristet til å kjøpe Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Hørt rykter om at en patch skulle komme snart som skal rette på UI i det minste, men håper de fikser høydeforskjellen også. Høydeforskjellen har vært tilstedeværende siden UT2k3 beta var ute, så det er neppe noe Epic gidder å fikse på nå. På tal om dodge-jump så ble det fjernet bare for å nevne det for ørtende gang nettop pga. eksakt motsatt grunn av hva folk sier - det sakket ned hele gameplayet. Og jo, det er forskjell på texture/level detail 3 og høyere, prøv final build så ser du det Patch med UI fixes er således på vei ifølge Epic selv, var noen som nevnte noe om en beta-patch denne uken for ca 1 uke siden - de burde bare få inn en del settings til i UI'n for akkuratt nå så mangler det MYE. Endret 22. november 2007 av dàC! Lenke til kommentar
Hawkn Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hørt rykter om at en patch skulle komme snart som skal rette på UI i det minste, men håper de fikser høydeforskjellen også. Patch med UI fixes er således på vei ifølge Epic selv, var noen som nevnte noe om en beta-patch denne uken for ca 1 uke siden - de burde bare få inn en del settings til i UI'n for akkuratt nå så mangler det MYE. Det mangler ikke mye. Alt mangler + UI'n er grusom. Høyde problemene hadde jeg håpet de skulle fixe. Lenke til kommentar
Twofish Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg spilte Unreal Tornament en del(den første) og jeg ble fryktelig skuffet av ut2003 og ut2004. Er det vits i å prøve denne nye, eller blit det bare enda en nedtur? Jeg lurer på hvor mange timer jeg har brukt på å spille capture the flag.... Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 På tal om dodge-jump så ble det fjernet bare for å nevne det for ørtende gang nettop pga. eksakt motsatt grunn av hva folk sier - det sakket ned hele gameplayet. FPS(frag per sekund) gikk nok ned men det gjorde da virkelig at de som mestret det lå et nivå over alle andre. Jeg elsket UT99 men synes fortsatt UT200X hadde langt mere action grunnet at alle bevegde seg mye mer i alle retninger. Monsterkills med sniperrifla var langt vanskligere i 2k3/4, og raketter måtte times etter hvor man trodde motstanderen var om kort tid. Når man hadde spillt en stund så fant man også ut at folk flest er ganske forutsigbare, og man kunne fragge videre i samme fart som før. men...problem solved: http://forums.epicgames.com/showthread.php?t=585114 skal slutte å whine Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 I morgen skal det skaffes. Oh yes. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) UT99 ftw. Men må vel teste dette, har ikke noen høye forventinger, likte ikke UT2 Endret 22. november 2007 av mESA Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Ser for meg mange timer med Unreal Editor 3, *Mye* har endret seg og jeg har glemt endel dog, så dette blir spennende.. får vel gå igjennom deler av den 200 timer lange video tutorialen jeg har, hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg