Tor Ole Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Har playstation 2 og har alltid vært fasinert av å knuse alt og alle på hjul. Har spilt DD2 en del og syntes det var en fin avbrekning fra verdagens håpløse mas og kav. I spillet er det jo bare et formål: KNUSE alt og alle som kan gå frammover! Men så var det det at jeg lurte på om det kom en 4`er og i såfall når? Når man først har kjøpt seg en konsoll så må man ha kvalitetsspill! Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Destruction Derby 4 for PS2 er under utvikling, men av et annen selskap enn det som lagde DD1 og DD2. Når det kommer er det ingen som vet. Men er det noe jeg ikke har fått med meg her? Når kom Destruction Derby 3? Lenke til kommentar
Erad Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Har aldri hørt om no dd3! men husker dd1 og 2 ja.. frakkeste bilspillet som er/var (etter carmageddon1) Lenke til kommentar
Ash Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 MUAHAHAHAHA!!! Visste jeg hadde kjøpt PS2 for noe mer enn Gran Turismo 3 (og 4 osv når de kommer). Men inntil nå visste jeg ikke hva det var. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå