Bone Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Heisann! Har en kompis har et lite problem med IE; Den lager "klikkelyder" hele tiden.. Hele tiden = ca 30 ganger i minuttet.. OFTE! Lyden kan visstnok sammenlignes med når en side oppdaterer seg automatisk.. Gjelder alle sider, ingen spesielle.. Noen som vet hvordan han kan få fjernet denne lyden? Takk, takk! Endret 22. november 2007 av Bone Lenke til kommentar
IP Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Sjekk denne linken. IP Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Tips. Lukk nettsiden: www.ung1881.no Lenke til kommentar
Bone Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 hmm.. nå er jeg ikke helt med.. Det er en spøk, ikke sant!? Skal gi han linken! Takker Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hehe, nei bare vet at den siden har fått en teit reklame som sier "klikk klikk" hele tiden, og mange har spurt meg om jeg har vist hva som var feil, og da har det vært den nettsiden som har ligget i bakrunden Lenke til kommentar
Bone Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Okei.. hehe.. Men, takk for svar! Det har er i orden nå! Han fulgte linken! Lenke til kommentar
hwl Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg sliter med samme problem, men lyden vil ikke vekk. Jeg har satt "Sound Scheme" til No Sounds, klikker apply, lukker ned boxen, og vips så er lyden tilbake, åpner jeg boxen igjen, så er alle valgene tilbake slik de var. utrolig irriterende, og lurer på om noen har noen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå