mcgroven Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Ubisoft kan konstantere at Assassin's Creed er en suksess, men må utsette to andre stortitler. Les mer Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Ikke noe bombe dette, at Haze utsettes er nok ene og alene fordi det er ikke en sterkt nok tittel til å skille seg ut i mengden i julesalget. Conviction viste vi jo ble utsatt til over nyttår, så et ekstra kvartal med venting overlever vi. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Så lenge de klarer å holde tiden på AC på PC så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Bare positivt at de utsetter egentlig, idiotisk at 70% av årets fantastiske spill må komme i samme periode. Ikke noe bombe dette, at Haze utsettes er nok ene og alene fordi det er ikke en sterkt nok tittel til å skille seg ut i mengden i julesalget. Utgiverne bak Timeshift gjorde den tabben, de angrer vel når de ser salget nå. Endret 21. november 2007 av -sparks- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Må si meg enig med -sparks- her, nå har det vært en rimelig tett strøm av solide titler så det kan være greit med en pause så man faktisk rekker å spille gjennom alt sammen. Spillhøsten har utvilsomt vært meget god, så det er ingen tørke å bekymre seg over ennå. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jau, hadde vært digg om det ikke kom 4-5 må ha titler i løpet av 2-3 uker. I Januar kommer det knapt nok spill. Hadde ikke gjort meg noe om noen titler ble utsatt til denne perioden. Som sagt, utsettelser ftw! Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Ikke noe bombe dette, at Haze utsettes er nok ene og alene fordi det er ikke en sterkt nok tittel til å skille seg ut i mengden i julesalget. Conviction viste vi jo ble utsatt til over nyttår, så et ekstra kvartal med venting overlever vi. Haze er ikke ferdig. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Har ikke mye troen på Haze, men det at Splinter Cell ble utsatt irriterer meg litt. Pleier ikke å være slik at høyere inntekt fører til utsettelser. Ynner virkelig Ubisoft den suksessen de har nå! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Gode nyheter. Da har vi litt i starten av 08 også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg