TechFrog Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Corsair XMS2 DDR2 5400C4 Tenkte å bruke de på jobb, men der var det plutselig en ny PC, så da har jeg ikke bruk for de. Vært brukt siden januar i år. Bare å hyle ut. NB! Brikkene er gitt bort. Fått et par PM`er, så tenkte jeg skulle oppdatere denne da Endret 22. november 2007 av cheeba Lenke til kommentar
Analyzer Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hvorfor legger du de ut på forumet og ikke på bruktmarkedet? Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 Tja, si det? Det vurderte jeg faktisk ikke engang. Men siden du spør, så orker jeg ikke lage en annonse der for noe som gies bort. Lenke til kommentar
candymann Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Tja, si det? Det vurderte jeg faktisk ikke engang. Men siden du spør, så orker jeg ikke lage en annonse der for noe som gies bort. Men gir du di bort tar jeg dem mer en gjerne!! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Bruker bærbar så det her er ikke noe jeg kunne ha tatt imot. Uansett tråden er feilpostet;) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=289077 Mange andre som gir bort datautstyr. Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 Men gir du di bort tar jeg dem mer en gjerne!! "Solgt" eller "gitt bort" da. Send en PM med adresse så er de på vei om ikke så lenge. Er dessverre tom for antistatisk plast, noen som vet hva de trygt kan pakkes i? Rakib; tråden kan flyttes nå, evt slettes da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå