Gå til innhold

Rock Band fra USA

tacomodo

Anbefalte innlegg

Jeg irriterer meg grønn over at Rock Band er ute i USA, men ikke her og lurer derfor på å bestille det.

Det jeg lurer på er om det er forskjell på en Xbox i USA og en Xbox her i Norge?

Vil Rock Band kjøpt fra USA fungere på min Xbox kjøpt her i Norge om jeg har TV som klarer NTSC?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg irriterer meg grønn over at Rock Band er ute i USA, men ikke her og lurer derfor på å bestille det.

Det jeg lurer på er om det er forskjell på en Xbox i USA og en Xbox her i Norge?

Vil Rock Band kjøpt fra USA fungere på min Xbox kjøpt her i Norge om jeg har TV som klarer NTSC?

Alle EA-spill er regionslåst. PS3 versjonen vil fungere. Spillet er ikke mulig å oppdrive i USA med mindre du forhåndsbestilte i oktober, er det jeg har hørt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Selv om spillet hadde vært sonefritt hadde du hatt problemer med å få tak i et eksemplar av spillet. Det meldes om store leveringsproblemer i USA, og du skal ikke se bort i fra at nettopp dette er en av grunnene til at de har valgt å utsette det i Europa.

En annen faktor som spiller inn på Rock Band er at frakt fra USA ville blitt temmelig dyrt, da esken er en forbanna rugg. Volumvekt ville med andre ord blitt ganske mye, og man ville da lett blitt voldtatt med tanke på fraktkostnader.

Ser nok ut til at du dessverre må smøre deg med tålmodighet...

Lenke til kommentar

Så per i dag er det fult mulig å bestille Rock Band til PS3 fra USA, og spille dette på europeisk PS3, riktig?

2500 kr syntes jeg var mye, er dette pga stor etterspørsel og at det er tomt på lagerene i USA?

Frister veldig å ha Rock Band i juleferien, prisen når den kommer til Norge blir på 1500 kr, så kunne jeg fått det til 2000kr i dag hadde jeg slått til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...