Gå til innhold

Link til norsk nettside som skriver fakta om Islam

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De andre religionene har ingen farlig betydning globalt.

----

FOMI's andre linker. Eksterne linker til andre viktige sider finnes i første posten.

http://rto73.0catch.com

FOMIs nettsider er for tiden under omorganisering.

http://fomi-norge.blogspot.com/2006/12/omorganisering.html

Forum mot islamisering ble opprinnelig startet under navnet ”Akjonskomiteen mot bønnerop” våren 2000. Den 11 september 2000 (merk datoen !) skiftet man navn til det nåværende Forum mot islamisering, og 19 januar 2002 ble bevegelsen reorganisert til sin nåværende form. Foreningens formål er å bekjempe islam og muslimsk innflytelse i alminnelighet og i Norge i særdeleshet ved å avsløre islams sanne karakter gjennom nøkternt og sannferdig informasjonsarbeide.

Lenke til kommentar

Den siden der var - for å si det rent ut - søppel. Det er ingen "grei leseside." Les hva de skriver, da: "de satans sharia-gestapistene," "islamofile spedalske kloakkrotter" og "den islamofile ormeyngelen i moskepartiet Frp."

Man kan godt mene at Islam (eller islamismen) er en fare for Vesten og Norge, men man skyter seg selv i foten ved å vise til den nettsiden: Man fremstår jo som en ureflektert ekstremist selv.

Er det saklig kritikk og nøktern informasjon man er ute etter, er nettsteder som document.no langt bedre.

Lenke til kommentar

sorry at jeg sier det, men for en dust. Kan ikke noen bare stenge denne tråden? Er jo bare pinelig for alle parter dette her. Er ingen kjempeislamfan jeg heller men dette blir alt for dumt. Ca. like gjennomtenkt som fjortissene på andre siden av politikken. Burde nesten vernes fra seg selv. takk.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Wow, trådstarter er jo nesten mer ekstrem en de ytterst få guttaboys som sprenger seg på bakgrunn av religiøs tro.

Men ifølge topic så har PencilCase en fin link.

Jeg undret meg i begynnelsen på "slike" også, men så fant jeg endel av dem i RPP, og jeg ble jo så klart beroliget. Det er ingenting så opprørsk for teddybjørner, som å spy ut sin frustrasjon i cyber, og det gjort fra sitt trygge gutterom. De få virkelige farlige menneskene jeg har møtt i mitt liv, ville ikke blitt catcha dead på et slikt forum. Altså ingenting å legge brett på!

:)

Lenke til kommentar
sorry at jeg sier det, men for en dust. Kan ikke noen bare stenge denne tråden? Er jo bare pinelig for alle parter dette her. Er ingen kjempeislamfan jeg heller men dette blir alt for dumt. Ca. like gjennomtenkt som fjortissene på andre siden av politikken. Burde nesten vernes fra seg selv. takk.

Legg merke til at i motsetning til psykopatbermen her bruker FOMI fakta og argumenter :)

Lenke til kommentar

Legg merke til at i motsetning til psykopatbermen her bruker FOMI fakta og argumenter :)

Ytterst tvilsomt, sikkert like mye faktaer som Peter_Lynch har spredd rundt seg her i ett håp om å sverte Islam.

Lenke til kommentar

Først av alt: hva er en FOMI fakta? Når du smører uvitenheten din utover nettet på denne måten må du jo nesten innse at folk kommer til å se hvor ubegavet du er. Psykopatberm?

Aldri blitt kalt en psykopat før så forsovet beroligende at den første som kaller meg det er en klovn... Gjør meg en tjeneste er du grei og forklar meg hva som er psykopatisk og "FOMI." Og hvis du gidder, gjør kaketrikset...

Lenke til kommentar

Stenges som følge av brudd på reglene for posting i politikk og samfunn.

Utdrag:

Vi ønsker ikke å sensurere folks meningsytringer. Allikevel føler vi det er nødvendig å stille noen krav til poster: At det skal være noe som det er almen interesse for og som enten stiller spørsmål som kan besvares eller er grunnlag for debatt. Det er unødvendig å linke til VG og Dagbladet bare for å linke, siden de fleste antagelig leser originalen i alle fall.

Vi ber derfor om at folk som poster her:

1. Vurderer om emnet har almen interesse, og om et innlegg her kan føre til debatt og opplysning.

2. Sjekker om det allerede finnes en aktiv tråd om emnet.

3. Tenker over formålet med posten, det vil si hva hun/han ønsker å diskutere eller spørre om og setter premissene for dette i det første innlegget.

MVH

KVTL

(Noen av postene flyttes til såpeboksen.)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...