Fable123 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hei, Når jeg prøver å registrere meg i crysis mp så får jeg bare denne meldigen, 'Password does not match email address' Noen som vet hva det betyr? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Ta en titt her. Ser ut som du må reinnstallere, eller lage ny account. Husk og ta backup av savegames, "Documents and settings -> user -> my documents -> my games -> crysis". Endret 21. november 2007 av Habitats Lenke til kommentar
Fable123 Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 Prøvde å reinnstallere men det hjalp ikke. Lenke til kommentar
arlion Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 hmm du har en gamespy konto ikke sant? de bruker login bassert på din gamespy konto, så du taster inn den e-mailen du har brukt under registrering av konto på game spy samt det passordet du logger deg på med på gamespy, håper dette var problemet, ditt ellers kan jeg ikke helt se hvor problemet ditt ligger. www.gamespy.com Lenke til kommentar
Fable123 Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 Må jeg ha gamespy konto, koster det noe? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jeg spiller da online uten gamespy. Lenke til kommentar
nosync Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Er bare å trykke på "new account" i spillet, så er det tut og kjør. Ikke noe problem. Trenger ikke gå til Gamespy sine sider eller installere Gamespy Comerade som medfølger. Gå på Multiplayer, Play Internett og følg instruksene. Er helt gratis. Endret 21. november 2007 av nosync Lenke til kommentar
vlomp Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 jeg sliter med det samme problemet. det er sinnsykt irriterende særlig etter å ha ventet et halvt år på dette spillet. jeg har hatt det i et par dager nå og har ikke fått mulighet til å spille mutiplayer!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå