MysticoN Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 på jobb i dag fikk jeg denne feil meldingen i programmet vi bruker: Error in Errorsystem: Error Base/1449. Syntax Error: Error. Mye error ute å går ja.. haha Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Haha, bacon på bacon! Kunne tenkt meg en mere tydelig feilmelding: "Her er det så mye tjafs at det anbefales brukeren å ta sitt eget liv", for eksempel ... :!: Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 Haha, bacon på bacon! Kunne tenkt meg en mere tydelig feilmelding: "Her er det så mye tjafs at det anbefales brukeren å ta sitt eget liv", for eksempel ... :!: fikk denne av hotel programmet Fidelio. de har mange go biter av feil meldinger, men denne tok kaka:p Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Feilpost, ikke fra forumet. Flyttes til humor. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Syntaksfeil høres ikke bra ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå