MysticoN Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 for første gang skal jeg faktisk kjøpe et program. for tiden bruker jeg en pirat vers av panda og er fornøyd med det. men det er mest pga at programmet er enkelt å brukeke og veldig oversiktelig. kom med deres råd. skrive feil har. på tide å finne senga no snart:p Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) NOD32 har nettopp kommet i ny versjon. Den nye versjonen er mye enklere og mer oversiktlig enn den gamle. Jeg anbefaler NOD32 på det sterkeste. Endret 21. november 2007 av Morten K Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 NOD32 har nettopp kommet i ny versjon. Den nye versjonen er mye enklere og mer oversiktlig enn den gamle. Jeg anbefaler NOD32 på det sterkeste. hmm.. finner ikke NOD33 hehe:p men takker for svar, skal teste ut den, har vel en trial ver eller noe sikkert. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Kan nok stille meg bak NOD32 også. Men hvis du ikke tenker å betale, kan enten AntiVir eller AVG Free være ett alternativ. Birger Lenke til kommentar
wil Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hei. Etter min mening så er ikke AVG noe alternativ. Jeg liker ikke AVG selv. Har har holdt på med Free versjonen og jeg har hatt Internet Security pakken installert. Får meg liksom ikke til å like den. Personlig bruker jeg nå BitDefender Internet Security 2008 og Avira Premium Security Suite 7.06.00.168 på Testmaskina. Også bruker jeg en litt eldre 7.0 utgave av Avira Premium Security Suite på Windows 2003 på hovedmaskina. Jeg er veldig fornøyd med disse programmene. Jeg har vurdert å bytte fra BitDefender Internet Security 2008 til Avira Premium Security Suite 7.06.00.168 på Windows 2000 på hovemaskina også, men vet ikke om jeg gidder enda. Får se hva jeg finner på. Lenke til kommentar
AshNebus Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Er NOD32 både 32 og 64bit i samme pakka? Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Den nye versjonen av NOD32 er ustabil, å har enda ikke implentert manuell rar. scanning. 2.70.39 (Den gamle versjonen) fungerer utmerket, men om du kjøper NOD32 over nett vil du få tilgang til å laste ned begge (både den nye, og den gamle) tror jeg. Tror ikke dette gjelder om du kjøper Smart Security da, siden det er et annet produkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå