Gå til innhold

Skal invistere i antivirus/spy prgoram, hvilket anbefaler dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Etter min mening så er ikke AVG noe alternativ. Jeg liker ikke AVG selv. Har har holdt på med Free versjonen og jeg har hatt Internet Security pakken installert. Får meg liksom ikke til å like den. Personlig bruker jeg nå BitDefender Internet Security 2008 og Avira Premium Security Suite 7.06.00.168 på Testmaskina. Også bruker jeg en litt eldre 7.0 utgave av Avira Premium Security Suite på Windows 2003 på hovedmaskina. Jeg er veldig fornøyd med disse programmene. Jeg har vurdert å bytte fra BitDefender Internet Security 2008 til Avira Premium Security Suite 7.06.00.168 på Windows 2000 på hovemaskina også, men vet ikke om jeg gidder enda. Får se hva jeg finner på.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Den nye versjonen av NOD32 er ustabil, å har enda ikke implentert manuell rar. scanning. 2.70.39 (Den gamle versjonen) fungerer utmerket, men om du kjøper NOD32 over nett vil du få tilgang til å laste ned begge (både den nye, og den gamle) tror jeg. Tror ikke dette gjelder om du kjøper Smart Security da, siden det er et annet produkt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...