Gå til innhold

Crysis: CryUtilities (Benchmark, Config Switcher, Tweaker)

Anbefalte innlegg

Hmm ... Jeg mente ren sammenligning av forskjellen mellom very high og ultra high.

Det finnes jo ultra high tweaker på nettet allerede i form av .cfg filer, dere kan teste dem.

Er vel noen på Incrysis og Crysis Online.

CryEngine2 har allerede ultra high settings, engine støtter det men er det spillbart ?

Ikke så veldig men kanskje etter patch #1 ? Hvem vet. Den skal jo slippes forhåpentligvis

før januar er over.

Ja patchen hadde hjulpet en del her, det er ikke spillbart for fem øre i ultra high.

kun "screenshot" bilder selv med noen tweaks.

Endret av lavizh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm ... Jeg mente ren sammenligning av forskjellen mellom very high og ultra high.

Det finnes jo ultra high tweaker på nettet allerede i form av .cfg filer, dere kan teste dem.

Er vel noen på Incrysis og Crysis Online.

CryEngine2 har allerede ultra high settings, engine støtter det men er det spillbart ?

Ikke så veldig men kanskje etter patch #1 ? Hvem vet. Den skal jo slippes forhåpentligvis

før januar er over.

Ja patchen hadde hjulpet en del her, det er ikke spillbart for fem øre i ultra high.

kun "screenshot" bilder selv med noen tweaks.

whoh, bra du legger med ultra high :p ble litt usikker der

jeg har sett en film og et par bilder av ultra high settings, men siden du har prøvd å spille der, ser det ut som det gjorde i de tidlige demo/showoff videoene?

Lenke til kommentar

Har prøvd med manuelt satte settings i konsollen til Ultra High jeg også, i 1680x1050 med 16xQAA! :!:

Da gikk 8800GTX tom for minne(ja, jeg målte). :p

Vakkert ble det jo såklart dog. :)

Det som er den mest synlige forskjellen er jo lyseffektene, som er forbedret på den"Luxus Silentium"-modden.

Edit: Teksturoppløsningen er også litt forskjell ifra Very High til Ultra High.

Endret av Sindre Aleksander
Lenke til kommentar
Har prøvd med manuelt satte settings i konsollen til Ultra High jeg også, i 1680x1050 med 16xQAA! :!:

Det som er den mest synlige forskjellen er jo lyseffektene, som er forbedret på den"Luxus Silentium"-modden.

Kan du fortelle meg hvordan du greide å endre innstillingene, eller linke til en side? :)

Lenke til kommentar

Kan du fortelle meg hvordan du greide å endre innstillingene, eller linke til en side? :)

Link. ;)

Innstillingene skriver du bare rett i Console. :)

Ultra-High står listet opp underveis der.

Merk at den innebygde grafikkminne-måleren ikke viser korrekt og at måling kun funker i XP(pga. måten Vista behandler minnet på fungerer det ikke der). Til logging av grafikkminne-bruk kan du f.eks. bruke Everest.

Lenke til kommentar

Link. ;)

Merk at den innebygde grafikkminne-måleren ikke viser korrekt og at måling kun funker i XP(pga. måten Vista behandler minnet på fungerer det ikke der). Til logging av grafikkminne-bruk kan du f.eks. bruke Everest.

TAkk takk, men skønte ikke helt det der, er det sånn at jeg må endre hver enkelt settings i consolen? Ikke noen måte å gjøre det enkelere på ? :p

Lenke til kommentar

Link. ;)

TAkk takk, men skønte ikke helt det der, er det sånn at jeg må endre hver enkelt settings i consolen? Ikke noen måte å gjøre det enkelere på ? :p

Satt å skrev inn alt jeg ja. :p

Kan jo lage deg en Autoexec-fil og kopiere inn alle settingsene i da. :)

Lenke til kommentar

Ang Ultra high settings, er disse tilgjengelige? Søkte gjennom google og fant fint lite bilder fra det. Ingen her som har mulighet til å poste noen screens? Eller lage en video? Ikke via FRAPS såklart siden det blir sinnsykt low FPS. Men bruke denne guiden her?

http://forums.facepunchstudios.com/showthread.php?p=8179898

Det er tydeligvis mulig at motoren lagrer enkeltbilder for å så spille av disse i 30 FPS eller whatever. Noen prøve?

Så denne videoen

og det så helt vilt ut. Men fyren hadde brukt guiden overfor til å få det til å bli smooth.
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Ultra High er en grafikkfunksjon som CryTek ikke har valgt å ta med i spillet, da ingen hardware til dags dato klarer å drive spillet på Ultra High. Men funksjonen kan aktiveres da den bare ligger gjemt.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...