lavizh Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Les første posten, har oppdatert den en del. Blir public beta 01.01.08 for alle og enhver. Er like greit å gjøre det på denne måten. Endret 28. desember 2007 av lavizh Lenke til kommentar
Sirenacht Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Les første posten, har oppdatert den en del. Blir public beta 01.01.08 for alle og enhver.Er like greit å gjøre det på denne måten. Godt å høre, var redd prosjektet kom til å dø ut før det ble fullført. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) neida, jeg jobber med prosjektet hver eneste dag jeg kan. Det er bare en god del jobbing som skal til. Jeg er dessuten ikke akkurat verdens flinkeste når det gjelder programmering, men ting går i riktig retning Endret 31. desember 2007 av lavizh Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Blir betaen klar til i morgen da? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Nyttårsaften (sånn delvis) går til programmering, skal gjøre så godt jeg kan Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 og godt nyttår til deg også Lenke til kommentar
MrL Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Ja, blir det noen beta i dag? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Ja, blir det noen beta i dag? Bump .. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Folkens, jeg gjør så godt jeg kan!! Jeg har derimot lært å aldri komme med en eksakt dato igjen :=) så stay tuned. Kommer så fort jeg kan. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Får håpe det blir en beta i dag da Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Får håpe dne kjeme til helga Lenke til kommentar
krillee Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 lavizh, har du testet ut den tweaka ultra-high settingen? poste screens? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Det kommer Very High/Ultra High bilder på websiden min etterhvert, kanskje ikke verdens beste sammenligning (da dette bør kanskje gjøres via en video-stream eller.no) men jeg prioriterer CE2 Tweaker Tool først, jeg har ikke engang begynt å tenke på screenshots enda Jeg jobber dessverre med et 7900GT kort i single-modus. Så jeg trenger desperat Crytek sin patch hvis jeg i det hele tatt skal få en god spilleopplevelse (hvis mulig). Økonomien er litt kjip for tiden ellers hadde det blitt et nytt skjermkort Endret 4. januar 2008 av lavizh Lenke til kommentar
krillee Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) ok Hva mener du med very high "slash" (/) ultra high? mener du at det er very high som allerede finnes i spillet du skal poste screens av, eller har du som jeg forstår tweaket slik at man kan spille i ultra high (skal dog slippes ut av crytek som en patch, don't know when) link til web-siden din? Endret 4. januar 2008 av engjac Lenke til kommentar
MrL Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Ultra high høres bra ut, selvom det ikke blir mange sekunder med det på den pcen her:P Men uannsett, noen ny info når betaen slippes? begynner å bli utolmodig nå Lenke til kommentar
krillee Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 mulig han venter til patchen så han får testet det ordentlig ut, dunno Lenke til kommentar
MrL Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) mulig han venter til patchen så han får testet det ordentlig ut, dunno Hmm.. vel unnsett, husk at det er en beta da, så trenger ikke å være perfekt når du/han slipper den ut..bare den funker Endret 4. januar 2008 av MrLG Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Imens kan dere jo teste konfigurasjonsfila/modden kalt Luxus Silentium(link). Jeg må si den ser virkelig godt ut også, og gir spillbar FPS med mitt oppsett i WinXP. Et screenshot: Edit. Jeg tok flere scr. shot om dere vil se. Endret 4. januar 2008 av Sindre Aleksander Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå