lavizh Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Edge Anti-Aliasing er en raskere utgave av vanlig AA. Noe som egner seg bedre i Crysis med tanke på ytelse. Akkurat nå jobber jeg med .INI implementering av de siste settings. Patchen er vel ikke så langt unna (ref. crymod.com). Da har jeg heldigvis litt ekstra tid på meg. Beta blir sendt ut snart til de som har meldt seg. Endret 12. desember 2007 av lavizh Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 lavizh: Sjekk PM. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Eg kan også få den Lenke til kommentar
alike Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Ja, blir gjerne beta-tester for deg Bare gir beskjed at jeg enda finnes. Har bare måtte slette brukeren min å sette den opp på nytt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Virker som et bra prosjekt. Dette må prøves etter hvert Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Må følge med på denne. Det verste er vel ikke å skrive selve programmet, men å adressere hva alle de forskjellige endringene gjør og legge opp dette bra? Slik føler jeg det er litt med AoE2 ihvertfall. Er så sinnsykt mange ting man kan endre på som man ikke vet helt hva gjør. Stå på! Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Er helt villt med endringer man kan gjøre via CVar's + all den kodinga som skal til. Det er .cfg og .ini delen som tar mest tid. Med tanke på det er det blitt gjort noen endringer til releasen : * Benchmark og MOD launcher blir gitt ut som standalone litt senere (benchmark er en uke eller to unna). * Crysis Configuration Tool har endret navn til CE Tweaker Tool, benchmark som CE Benchmark Tool etc... * Beta er snart klar * masse nye fixes. mail sendes ut til beta testere snart. Endret 16. desember 2007 av lavizh Lenke til kommentar
MrL Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Ser veldig bra ut Har allerede kommet noen "Tweakers", men din ser best ut Lenke til kommentar
t_o_r Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Hadde hvert gøy å være beta-tester Lenke til kommentar
krillee Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) genialt lavizh! Så veldig bra ut likte spesielt det med ultra high settings og det at koreanere prater koreansk på lettere nivåer og! Endret 22. desember 2007 av engjac Lenke til kommentar
krillee Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Men det hadde jo vore greit å sjekka High vs very high vs ultra high. håpar at den er snart ferdig det er noen som har klart og tweaka til ultra high, det vil nok se noe ut som det her http://www.gametrailers.com/player/usermovies/127682.html Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Kommer det Beta snart? Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Trur at den skulle kome etter den første patchen frå crytek... Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Trur at den skulle kome etter den første patchen frå crytek... Var snakk i iløpet av helga lengre opp her tror jeg... Men haster ikke nei. Lenke til kommentar
Lightboy Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 oioi dette ser lovende ut:-D Lenke til kommentar
Plank Plank Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 det er noen som har klart og tweaka til ultra high, det vil nok se noe ut som det her http://www.gametrailers.com/player/usermovies/127682.html Det der var ganske sykt... Lenke til kommentar
MrL Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 det er noen som har klart og tweaka til ultra high, det vil nok se noe ut som det her http://www.gametrailers.com/player/usermovies/127682.html Noen som vet hvordan man kan få det til å bli sånn? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Er bare å sette alle innstillinger (hvor det er mulig) til Ultra High, pluss endringer til HDR belysning siden Crytek sin default er en smule slapp. Belysning og skygger har mer å si enn folk skal ha det til. SSAO (Screen-Space Ambient Occlusion) har en stor innvirking på Crysis i form av realistisk belysning (bør tweakes for bedre fps) Noen optimiseringer må selvsagt til for å få det spillbart. Alt dette kan gjøres i CE Tweaker Tool når det er ferdig så slipper dere manuell editering. EDIT 1 : Det er viktig å huske at noen cvars (trur det var 3 eller 4stk) som alle går på Shaders og Shadow KREVER DX10 og Vista for å fungere. Dette er IKKE Crytek sin feil, det er bare DX10 hardware only. EDIT 2 : Jeg har aldri i mitt liv sett en game engine som kan presses så hardt og som har så mange endringer en bruker kan gjøre som CryEngine2. Så jeg håper dere skjønner hvorfor det tar så veldig lang tid å få CE Tweaker Tool ferdig utviklet. Endret 28. desember 2007 av lavizh Lenke til kommentar
MrL Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Er det for seint for å bli med i betatesten foresten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå