lavizh Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Enig at Crysis er dårlig optimalisert men det er jo også en grunn til at CryTek fjernet Ultra High fra ingame settings. Det er et stort hopp fra Very High til Ultra High. Men det er mulig CryTek gjør en kjempejobb med den første patchen sin. Endret 24. november 2007 av lavizh Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Men uansett, gledar meg til den toolen din kjem. Vi kan vel kjøre ultra high med xp og vel, eller? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Nå vet jeg ikke helt hva planene til CryTek er fremover men så lenge de ikke legger inn noen sperrer skal jeg gjøre mitt beste. Endret 24. november 2007 av lavizh Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Gleder meg til dette kommer ut, kommer garantert til å bruke det. Bra at noken tar initiatiet til å lage det. Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Dette ser meget bra ut! Gleder meg til det kommer Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 kunne ikke lagt den ut til nedlasting eller? så KJEMPE bra ut Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Altså, hvis har ein som virka sånn nogelunde, kunne eg ha fått brukt den? Tenkte å runde crysis åpå delta igjen(har runda det ein gong før). Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Crysis Configuration Tool er ikke ferdig programmert enda. Men det er ikke lenge igjen. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Håpar at eg verkeleg for sjå crysis i ultra high Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Håpar at eg verkeleg for sjå crysis i ultra high Kommer til å bli så mye lagg at det blir slideshow Men gleder meg uansett til dette verktøyet blir lansert Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Er klar over det sidane g får berre 8-15 FPS med ultra med very high, men det er jo mogleg å ta ss Lenke til kommentar
Sirenacht Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Dæven, ser fram til første versjon av dette verktøyet! "Stå på" er vel alt jeg kan si inntil videre. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Nå er det ikke så altfor lenge igjen, la ut noen nye bilder (benchmark, mod launcher og cvar editor). Jeg gjør så godt jeg kan folkens men jeg er ikke verdens raskeste til å programmere. Jeg skal uansett vente på Patch 1.1 før jeg gir ut programmet, i tilfelle CryTek gjør noen endringer. Endret 3. desember 2007 av lavizh Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Håpar at du legger til ultra high innstillingane! Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Jada, de vil ligge i selve tweaker programmet. Endret 4. desember 2007 av lavizh Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Har du testa korleis bildekvailteten bli på ultra high? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Bildekvaliteten er helt super den, men hele spillet blir mer som slideshow enn ett spill. Ting går meget treigt, tydligvis tilrettelagt for neste generasjon GPU. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Du legger vel AF og? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Anisotropic Filtering (AF) blir fjernet fra CryCFGTools i ferdigversjonen da dette må gjøres via driver settings til din skjemkort-produsent. Jeg har ikke funnet noen måte å gjøre dette via CVar's. Det går selvfølgelig å programmere inn endringer via registry, kanskje jeg legger det til senere, men for øyeblikket må dere bruke driver settings. Anti-Aliasing (AA) og EdgeAA derimot fungerer helt fint. Nå venter jeg bare spent på første Patch til spillet. Endret 11. desember 2007 av lavizh Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Så legger ut toolen etter at patchen er lansert? Ka edgeAA? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå