Bytex Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Snålt, jeg har vært flere ganger på sentrum scene og da har lyden vært helt fin. Nightwish f.eks. Sonata Arctica var også fin lyd..kanskje lydmannen til Megadeth var dritings. Lenke til kommentar
Mr_Cerato Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hmm.. Lyden var godt under pari ja. Vokalen og gitaren til Dave var for lav, samtidig som gitaren til sidemann var skingrende til tider. I tillegg var han jo ikke spesielt god.. Spilte mye surt og feil. Men selveste Dave kan man ikke klage på. Få som drar riff og soloer som den mannen der. Det er verdt alle penga å se han live.. Lenke til kommentar
Alexander Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Ja det var synd. Jeg fikk inntrykk av at Dave var god for mye mer en dette. Lenke til kommentar
Cadesius Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Megadeth var rått!!! :D Jeg fikk plekter av Dave Mustaine!!! Som han kyssa på :D:D:D Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Lyden var absolutt ikke god nei. Dave var til tider vanskelig å høre, både vokal og gitar. Sto nesten helt foran, og jeg måtte gå å kjøpe ørepropper under første sangen. Lyden var høy og smertefull å høre på uten. Men konserten var utrolig bra likevel. Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Rå konsert, kan ikke si noe imot det. Men likte ikke den jævla moshpitten.. folk datt jo på gulvet. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Men likte ikke den jævla moshpitten.. folk datt jo på gulvet. Da er vi to. Holdt meg litt unna da det tok av. Heldigvis hadde jeg noen til å passe på meg Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Men hva i huleste, Megadeth i Oslo og jeg får det ikke med meg før 2 dager etter konserten?! Hvordan dette har gått med hus forbi aner jeg ikke. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Snakker vi heleid og veleid? Du gikk virkelig glipp av noe Skurupu. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Rå konsert, ikke tvil om det. Meget varierende lydvolum på vokalen til Dave, noe han kan takke seg selv en del for (dårlig mic-bruk). Sololyden til Chris var også jævlig skarp til tider. Men jeg fikk da inntrykk av at Chris klarte sakene sine bra, og Dave sang møkkarått (de gangene man hørte). EDIT: forøvrig var det ikke akkurat stappfullt på SS, noe jeg faktisk hadde mer eller mindre forventet. Endret 10. februar 2008 av NorthWave Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Herlig konsert, ga broderen en bilett til jul og det var uten tvil tidenes pressang, det eneste som irrterte meg var en feit fuck som skulle brøyte seg gjennom: Han dytta meg i noen andre som dusjet meg i øl. Det skapte stemning ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå