Niqābninja Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 For noen dager siden ble det annonsert at Megadeth kommer til Norge 7. februar 08 og skal spille på Sentrum Scene. Billetter blir lagt ut for salg 24. november. Noen andre enn meg som definitivt skal sikre seg billett og allerede har begynt å glede seg? Lenke til kommentar
EirikSoligard Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Har veldig lyst til å gå, men økonomien skranter litt etter billetter til KoRn og Iron Maiden x 2. Hvorfor Sentrum Scene forresten? Megadeth kunne vel spillt for et mye større publikum, som Spektrum? Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Ikke sikkert at Megadeth hadde fylt spektrum altså. De har alltid vært i skyggen av Metallica og det har bare blitt enda mer tydlig etter deres storhetstid var over. Som eksempel så jeg Queensryche på Notodden forran 200 stk, disse var kanskje like store som Megadeth på 80tallet. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hvorfor Sentrum Scene forresten? Megadeth kunne vel spillt for et mye større publikum, som Spektrum? Spektrum blir nok litt i største laget, men vil ikke tro de vil ha problemer med å fylle SS akkurat. Synd de ikke heller går for Rockefeller. Mye herligere stemning og intimitet der. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Noen som vet om det blir delt under18/18+ slik de pleier på en del konserter? Synes det var bra allright på Kamelot nede forran ved scenen i allefall, men det kan være at det blir trangere når Megadeth kommer. Spesielt i 18+ (30+ ) seksjonen. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Skal nok ikke det nei. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Jeg er 100% sikkert der. Jeg har funnet en yndlingsplass å stå på sentrum scene. Det er ved siden av miksebordet, der er det et gelender som er høyere opp enn selve gulvet. Der har man PERFEKT utsikt til scenen, og er fortsatt langt frem, pluss at man slipper å bli dytta frem og tilbake hele tida. Får ikke lov å stå og peive med øl rett ved miksebordet heller, så man slipper å få øl i hodet også. Endret 21. november 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hva sier folket til en forumpils før konserten da? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Hva sier folket til en forumpils før konserten da? Jeg er (nesten) alltid med på pils Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Så lenge det er bra øl det er snakk om så verver jeg meg Lenke til kommentar
Sokkhove Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 noken som veit om det vil oppstå problem med å komme inn dersom ein er under 18? : p reiser med to på 28 og 18... Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 noken som veit om det vil oppstå problem med å komme inn dersom ein er under 18? : preiser med to på 28 og 18... Dem ber om legg før du kommer inn i selve lokalet, jeg hadde ikke kjøpt billett for å kanskje komme inn. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Jada det gjør de, men de sjekker langt fra alle. Kanskje bare folk de syns ser for unge ut. Lillebror fylte 18 i år, han ble spurt om legg, men jeg slapp bare rett gjennom etter å vise billetten. Nå er jeg 30 så han gadd vel ikke spørre engang. Har vært der 3 ganger. Men det er ikke så rart at det er 18 år, for inne er det 2 barer, og personalet har ikke tid å spørre alle som kjøper øl etter legg. Det er bl.a. en pub inne i selve konsertlokalet som blir nedrent av folk hele tiden under konserten. Endret 4. januar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Cadesius Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Gleder meg skikkelig! Fristende med en "forumpils" gitt! I'm in! Bare fortell hvor det blir(Inne eller utenfor Sentrum Scene?) BTW, veit ikke om det er helt seriøst, men håper det(Megadeth øver inn setlist): http://www.komodorock.com/tour-news/tour-n...r-200801263791/ Endret 29. januar 2008 av Cadesius Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Jeg jobber kveldsskift så jeg kan ikke setlista så jo OK ut selv om jeg ikke har hørt noe nyere MD enn Youthanasia. De har jo gjort plass til noen svisker også. Endret 29. januar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg gleder meg som en liten unge Selv om jeg er litt skeptisk til Chris Broderick og syns at Glen Drover kunne vært med litt til. Om så bare til Norge Lenke til kommentar
Cadesius Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Gleder meg sinnsykt til i morra kveld Hva skjer med forumpilsen? Hvor? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Blei ikke noe Megadeth på denne karen. Jobber feil skift denne uka, så jeg gadd aldri kjøpe billett. Får høre på liveplata fra 1994 istedet jeg, da. Endret 6. februar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Men det blir det på denne karen. Om ca. 8 timer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå