Gå til innhold

Megadeth, Sentrum Scene 7. februar 08

Niqābninja

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke sikkert at Megadeth hadde fylt spektrum altså. De har alltid vært i skyggen av Metallica og det har bare blitt enda mer tydlig etter deres storhetstid var over.

Som eksempel så jeg Queensryche på Notodden forran 200 stk, disse var kanskje like store som Megadeth på 80tallet.

Lenke til kommentar

Jeg er 100% sikkert der. Jeg har funnet en yndlingsplass å stå på sentrum scene. Det er ved siden av miksebordet, der er det et gelender som er høyere opp enn selve gulvet. Der har man PERFEKT utsikt til scenen, og er fortsatt langt frem, pluss at man slipper å bli dytta frem og tilbake hele tida. Får ikke lov å stå og peive med øl rett ved miksebordet heller, så man slipper å få øl i hodet også.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
noken som veit om det vil oppstå problem med å komme inn dersom ein er under 18? : p

reiser med to på 28 og 18...

Dem ber om legg før du kommer inn i selve lokalet, jeg hadde ikke kjøpt billett for å kanskje komme inn.

Lenke til kommentar

Jada det gjør de, men de sjekker langt fra alle. Kanskje bare folk de syns ser for unge ut. Lillebror fylte 18 i år, han ble spurt om legg, men jeg slapp bare rett gjennom etter å vise billetten. Nå er jeg 30 så han gadd vel ikke spørre engang. Har vært der 3 ganger.

Men det er ikke så rart at det er 18 år, for inne er det 2 barer, og personalet har ikke tid å spørre alle som kjøper øl etter legg. Det er bl.a. en pub inne i selve konsertlokalet som blir nedrent av folk hele tiden under konserten.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...