Datasmurf Skrevet 21. november 2007 Rapporter Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Dette er Øyvind etter hans siste massakre.40 ofre døde etter at han hadde sett Charlie fryse 50 inuitter i magen sin og fikk noen sære idéer.Han armerte seg med gaffatape og et balltre, gikk ut i Steinkjer og kom tilbake to dager senere sånn.Jeg bare måtte ta bilde. Endret 1. september 2013 av Datasmurf Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 21. november 2007 Rapporter Del Skrevet 21. november 2007 Bra med sort hvit, men jeg hadde forventet litt mer blod etter 40 døde ofre.. Modellen i seg selv ser ellers helt grei ut, med tanke på utseende og slikt. Hvor han står ser ikke helt i stil med resten av ideen din. Kanskje skogen hadde egnet seg bedre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. november 2007 Sant, sant. Late mennesker som ikke orka tanken på å gå opp trappa igjen, evt. å gå de hundre meterne til skogen. Men burde kanskje orka likevel når jeg tenker meg om. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. november 2007 Rapporter Del Skrevet 22. november 2007 Gå ned i hoftehøgde og ta bilde neste gang. Så ser han ikkje ut som om han er 1.40 på strømpelesten. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. november 2007 Hmm. Du sier noe der. Tror jeg har noen bilder tatt i hoftehøyde, men de ble litt blurry da jeg tok de uten stativ. Siden tripoden min er gammel og billig og tydeligvis ikke egner seg så godt til å skifte stilling og vinkel flere ganger under en shoot med Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. november 2007 Rapporter Del Skrevet 23. november 2007 Digger forkleet, og bildet i seg selv. Dog, blod hadde gjort seg godt på dette bildet Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. november 2007 Skal huske det til neste gang. Hvordan mekker man proft blod btw? Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 23. november 2007 Rapporter Del Skrevet 23. november 2007 Skal huske det til neste gang.Hvordan mekker man proft blod btw? Ketchup funker til bilder... First Price er billig og tyntflytende :o) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. november 2007 Rapporter Del Skrevet 23. november 2007 Ellers kan man få kjøpt griseblod, eller vanne ut ketchup, eller bruke konditorfarge (dyrt, da) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. november 2007 Hmm. Interessant. Men hvordan er det å få fjerna det igjen? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. november 2007 Rapporter Del Skrevet 23. november 2007 Griseblod fjernes ganske lett, gjerne bruke litt sånn. Vanish oxy action eller sånn som du får på en blå flaske som jeg ikke husker navnet på. Konditorfarge bruker jeg aldri på menneske-modeller, så har ikke prøvd det enda. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. november 2007 Aha. For jeg ville nødig fått noe jeg ikke får av igjen, på favorittfrakken min, eller forkle mitt. Særlig siden jeg ikke orker å dra tilbake til Sverige for å kjøpe et nytt et om det skulle bli griseblod eller lignende på det Lenke til kommentar
Sinnerboy Skrevet 23. november 2007 Rapporter Del Skrevet 23. november 2007 Han var seriøst søt ass. ;D Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Jeg vil ikke si at dette bildet er veldig bra med tanke på det tekniske. Likevel antar jeg at det er noe man kan le heftig av på en fest, eller ikke minst i brullupet/eller en annen festlighet til vedkommende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå