harsa Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hvilken evne har mrs Petrelli? Har fulgt nøye med hver gang hun er med, men jeg har i alle fall ikke sett noe. Er dette noe vi antakeligvis får vite senere, eller er det noen som vet det? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Tidligere klarte hun å stenge ut Parkman når han prøvde å lese tankene hennes. Vet ikke om hun enda kan det, men Parkman har klart å kontrollere viljen hennes i alle fall. Faren til Parkman klarte jo også å kontrollere henne da hun var i varetekt. Men i episoden hvor Peter møtte henne igjen i framtiden når han hadde hukommelsestap virket det nesten som om hun klarte å restaurere hukommelsen til Peter, omtrent det motsatte av The Haitian Guy. Endret 21. november 2007 av Skagen Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Tidligere klarte hun å stenge ut Parkman når han prøvde å lese tankene hennes. Vet ikke om hun enda kan det, men Parkman har klart å kontrollere viljen hennes i alle fall. Faren til Parkman klarte jo også å kontrollere henne da hun var i varetekt.Men i episoden hvor Peter møtte henne igjen i framtiden når han hadde hukommelsestap virket det nesten som om hun klarte å restaurere hukommelsen til Peter, omtrent det motsatte av The Haitian Guy. Men dette er jo fordi Peter kan regenerere.. Blir jo forklart at hukommelsen av lege seg selv også ( Av Takezo Kensei tror jeg ) Var det ikke sånn Claire fikk tilbake hukommelsen i sesong 1 også? Endret 21. november 2007 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
harsa Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 Ja,lurer på om Adam/Takezo sier noe om det.. Men Claire mister ikke hukommelsen,hvis jeg husker riktig. The Haitian Guy lar være å slette hukommelsen hennes.. Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Tidligere klarte hun å stenge ut Parkman når han prøvde å lese tankene hennes. Nei, hu skjønte at han hadde egenskapen når han spurte om revenge når hu satt å tenkte på det. Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Er rimelig sikker på at hun gir deg hukommelsen tilbake,det var jo han hatian fyren som hukommelsen til Peter Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Wrong!... Peter har evne til å heale, akuratt som Claire og Adam Monroe. som Adam sa, så kan minnene "heales" de også bare ved å tenkte på noe sterkt, samme gjorde Peter d han møtta mora si i Framtiden Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ja, det at han fikk hukommelsen tilbake har ingenting med moren å gjøre. Jeg tror faktisk ikke at hun har vist dem før, jeg har heller ikke hørt noen "hint" om det. Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Claire fikk jo ikke hukommelsen fjernet i det hele tatt..Han ombestemte seg jo Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ja, men når de er i fremtiden og moren hans sier at hun er moren hans så tenker han hardt på det og en del av hukommelsen kommer tilbake, og når han kommer tilbake og møter Adam så forteller han jo at han må tenke på noe sterkt, så ser han på bildet av han og Nathan mens Adam forteller han at det er broren hans, og da får han tilbake hukommelsen. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Trur ikke hu har noen evner jeg. Bare at hun er veldig intelligent. Lenke til kommentar
Lekser Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor hun kan drømme om fremiden Endret 28. september 2008 av cyclo La til spoiler Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Og så var det dette med spoilere for de som ikke har sett de første episodene av sesong 3 enda da.... Lenke til kommentar
Unhealer Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Hun kan drømme fremtiden. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor hun kan drømme om fremiden Gud så lang tid det tok før noen fikk det rett, ble litt frustrert når jeg leste nedover tråden.. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor hun kan drømme om fremiden Gud så lang tid det tok før noen fikk det rett, ble litt frustrert når jeg leste nedover tråden.. Har kanskje noe med at diskusjonen skjedde i 2007! Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 når vi skreiv det vi skreiv, hadde vi ikke fått avkreftet eller bekreftet noe enda Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 når vi skreiv det vi skreiv, hadde vi ikke fått avkreftet eller bekreftet noe enda My point. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå