55 Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Utdrag fra mail ang. mitt adsl-abo (fri nedlasting uten "nye" pristillegg) "...påvirker dette mitt produkt? -Nei, det påvirker verken pris eller hastighet på det produktet du har. Ditt abonnement løper til du selv velger å endre det ..." Så nå kan jeg/vi fortsette med "Flashget/Reget/DCPluss".... THX Telenor! Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 ja det sa meg jo mye. er lett og hente det du vil ut av en tekst, og få det til (omtrent) å se ut slik du vil. Lenke til kommentar
55 Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 Påvirker dette mitt produkt? -Nei, det påvirker verken pris eller hastighet på det produktet du har. Ditt abonnement løper til du selv velger å endre det Lønner det seg for meg å endre mitt produkt? -Dersom du ikke laster ned mer enn at du klarer deg med den tildelte mengden som gjelder for abonnementet og hastigheten du ønsker, lønner det seg å endre abonnement. Du kan sjekke ditt forbruk på surfeloggen under kontoadmin på www.online.no Med vennlig hilsen Telenor Plus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå