JULINGiKAKE Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Nå er jeg temmelig lei telefonselgere / markedsundersøkelse folk. På en uke har jeg blitt oppringt 21 ganger til alle døgnets tider. Helg og hverdag. Et par av numrene går igjen. Prøver å fundere ut hva som ville plaget en innpåsliten selger. Tenkte på en eller annen form for skjærende ulyd som jeg kunne laste ned en eller annen plass og spiller av neste gang en av disse "terroristene" ringer. Så..... Noen tips til en eller annen øreskjærende ulyd eller Noen andre gode tips som kan irritere fettet av dem. List opp forslaga Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Nesten identisk tråd har vært oppe før. Så jeg tenker at denne snart blir stengt https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...=telefonselgere Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Meaningless-thread of the year, anyone? Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Brainwave! Haha, gjør så han sovner Genialt Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 www.brreg.no Så var den saken ute av verden. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 www.brreg.no What you need, when you need it Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Dette er diskutert før, se innlegg nr 2 for URL dit. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg