MiSP Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Jeg skal kjøpe meg ny spill-PC snart, oppsettet finnes i denne tråden. Foreløpig har valgt meg ut Corsair HX620, men jeg aner ikke om denne er kraftig nok til å drive oppsettet. Jeg har tenkt å kjøpe to av de nye 8800 GTS-kortene som kommer ut, i motsetning til GT-kortene som er i oppsettet i skrivende stund. I tillegg til at PSU-en må levere nok watt, må den jo også være god nok på amperen på de ulike rail-ene. I tillegg til at den må være kraftig nok, må den også være så støysvak som mulig. Resten av systemet mitt er vannkjølt, og PSU-en blir den eneste viften. Ta gjerne en titt på bildet av mine innstillinger på eXtreme Power Supply Calculator, som dere kan finne i første innlegg i den opprinnelige tråden. Jeg takker på forhånd for alle svar. Endret 20. november 2007 av MiSP Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Den har 50A på +12V, noe som skal funke bra med 8800 GTS i SLI. HX620 er anerkjent som en stille PSU, du må nesten gå for en vifteløs PSU for å få noe som er stillere. Evt. mye større vifter som går mye tregere. Endret 20. november 2007 av Bludd Lenke til kommentar
Lightning Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 har mye av den samme maskinvaren som du hadde i handlelista der...funker knall med corsair psuet...lydløst og stabilt! Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 Høres superdupert ut. Andre kommentarer? Bekreftelser eller avkreftelser? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Da var PC-en bygget og kjøpt, gikk for Corsair HX620. Alt fungerer supert så langt. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå