nocturno_culto Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Hva kan jeg gjøre etter rulleteksten? Gikk inn på maskinen til Lucy, men fant ikke noe interessant der. Warren sin kommer jeg ikke inn på. Hva er cluet med de forskjellige memory blockene når jeg legger meg inni anynomusen igjen? Hvis du ikke har tatt pennen hans tidligere så er du "fucked" som de sier... Du går da glipp av veldig mye tilleggsinformasjon, bl.a får du ikke gått inn og lest på datamaskinen som står i rommet ved siden av heller (konferanserommet). Kan ikke helt se en annen løsning enn å starte et nytt spill heller, og det er det nok ikke mange som gidder... Men les CVG artikkelen det linkes til her så får du i hvertfall nøstet opp noen tråder... Cluet er å kunne gjøre div andre ting, samle flagg, drepe templars, hjelpe alle innbyggerne osv... Får å få tak i den minnepennen, når må man eventuelt gjøre det og hvor? jeg er ferdig med spillet, alså historien. Så slik jeg forsto det kan jeg ikke få tak i denne minne pennen når historien er ferdig. Men jeg lurer på en ting, det er noen filmer på youtube slik som DENNE er dette fra det nye assasin's creed ? eller har jeg gått glipp av noe ? :s Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 sikkert noe promo greier, for det er ikke med i spillet Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 sikkert noe promo greier, for det er ikke med i spillet Det var gått, men vet du når man kan finne denne minne pennen og hvor ? jeg skal starte spillet på nytt, så må jeg sjekke ut hva dette er for noe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 det er et stykke ut i spillet, i lummen til han doktoren, når han står og ser ut av vinduet, så kan du pickpocke han Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) det er et stykke ut i spillet, i lummen til han doktoren, når han står og ser ut av vinduet, så kan du pickpocke han det store vindue som er lengst vekke, Endret 7. desember 2007 av nocturno_culto Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 ja bak pulten hans... bare gå bort til han hver gang du kan så finner du det. Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) ja bak pulten hans... bare gå bort til han hver gang du kan så finner du det. ok thx er det noen andre ting som er greit å få med seg, slike lure ting som minne pennen men har et spørsmål til angående achievements. Du skal snakke med hun lucy, "Go through every dialog with lucy ? er det slik jeg bare skal ta kontakt med henne hver gang jeg ser henne ? Edit: hvordan får jeg tak i armbrøst ? Endret 7. desember 2007 av nocturno_culto Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 ja snakk med henne så mye du klarer, helt fra starten. armbrøst får man ikke i spillet Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Blir mye på en gang nå Sitter her med spillet forran meg. jeg kommer inn på lucy sinn datan, men ikke proffesoren sin data, er det her minne pennen skal hjelpe meg med å gi meg et passord til den ? jeg kommer inn i konferansjerommet, men kommer ikke inn på den datan som er på det rommet, hva må til får å få tilgang til den? når man er i konferansje rommet, er det en dør til med passord, skal man få tilgang til passord og passere denne døren ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 ja minnepinnen er til datan til proff, du får koden til det andre rommet i pc til lucy eller proff. Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 ja minnepinnen er til datan til proff, du får koden til det andre rommet i pc til lucy eller proff. jeg har allerede kommet til det andre rommet, men det er en pc der jeg ikke kommer inn på, og en annen dør som er lukket ??? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 For å få tilgang på PC-en i rommet ved siden av må du først inn på PC-en til proffesoren (er det ikke doktor han er?) og finne et passord, eller var det lucy sin pc...? Var ihvertfall et passord i en av mailene du kan lese... Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 For å få tilgang på PC-en i rommet ved siden av må du først inn på PC-en til proffesoren (er det ikke doktor han er?) og finne et passord, eller var det lucy sin pc...? Var ihvertfall et passord i en av mailene du kan lese... på lucy sin mail finner jeg noen tall, det virker som det går til døra til konferansje rommet Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Skjer det noe mer etter det? For på meg skjedde det ingen ting untatt at jeg kunne gå tilbake til animus Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Skjer det noe mer etter det? For på meg skjedde det ingen ting untatt at jeg kunne gå tilbake til animus Det som skjer er at jeg kan gå inn på lucy sinn pc, og gå inn på dette konferansjerommet. Ikke noe mer enn det Endret 7. desember 2007 av nocturno_culto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå