Gå til innhold

assassin's creed er det slutt ? SPOILER WARNING!

nocturno_culto

Anbefalte innlegg

Hva kan jeg gjøre etter rulleteksten? Gikk inn på maskinen til Lucy, men fant ikke noe interessant der. Warren sin kommer jeg ikke inn på.

Hva er cluet med de forskjellige memory blockene når jeg legger meg inni anynomusen igjen?

Hvis du ikke har tatt pennen hans tidligere så er du "fucked" som de sier...

Du går da glipp av veldig mye tilleggsinformasjon, bl.a får du ikke gått inn og lest på datamaskinen som står i rommet ved siden av heller (konferanserommet).

Kan ikke helt se en annen løsning enn å starte et nytt spill heller, og det er det nok ikke mange som gidder... Men les CVG artikkelen det linkes til her så får du i hvertfall nøstet opp noen tråder...

Cluet er å kunne gjøre div andre ting, samle flagg, drepe templars, hjelpe alle innbyggerne osv...

Får å få tak i den minnepennen, når må man eventuelt gjøre det og hvor? jeg er ferdig med spillet, alså historien. Så slik jeg forsto det kan jeg ikke få tak i denne minne pennen når historien er ferdig.

Men jeg lurer på en ting, det er noen filmer på youtube slik som DENNE

er dette fra det nye assasin's creed ? eller har jeg gått glipp av noe ? :s

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ja bak pulten hans... bare gå bort til han hver gang du kan så finner du det.

ok thx :) er det noen andre ting som er greit å få med seg, slike lure ting som minne pennen

men har et spørsmål til angående achievements.

Du skal snakke med hun lucy,

"Go through every dialog with lucy ?

er det slik jeg bare skal ta kontakt med henne hver gang jeg ser henne ?

Edit: hvordan får jeg tak i armbrøst ?

Endret av nocturno_culto
Lenke til kommentar

Blir mye på en gang nå :p

Sitter her med spillet forran meg. jeg kommer inn på lucy sinn datan, men ikke proffesoren sin data, er det her minne pennen skal hjelpe meg med å gi meg et passord til den ?

jeg kommer inn i konferansjerommet, men kommer ikke inn på den datan som er på det rommet, hva må til får å få tilgang til den?

når man er i konferansje rommet, er det en dør til med passord, skal man få tilgang til passord og passere denne døren ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

For å få tilgang på PC-en i rommet ved siden av må du først inn på PC-en til proffesoren (er det ikke doktor han er?) og finne et passord, eller var det lucy sin pc...? Var ihvertfall et passord i en av mailene du kan lese...

Lenke til kommentar
For å få tilgang på PC-en i rommet ved siden av må du først inn på PC-en til proffesoren (er det ikke doktor han er?) og finne et passord, eller var det lucy sin pc...? Var ihvertfall et passord i en av mailene du kan lese...

på lucy sin mail finner jeg noen tall, det virker som det går til døra til konferansje rommet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...