Gå til innhold

assassin's creed er det slutt ? SPOILER WARNING!

nocturno_culto

Anbefalte innlegg

hvor finner man koden som gir deg adgang til laptopen på konferanserommet??

i en mail på latopen til dr. skjegg

hvorfor er det laptopper i 1191? fantes det i det hele tatt elektronikk? Nei! Ikke så veldig historisk korrekt dette spillet altså...

Endret av Dofty
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvorfor er det laptopper i 1191? fantes det i det hele tatt elektronikk? Nei! Ikke så veldig historisk korrekt dette spillet altså...

Hele spillet utspiller seg nå faktisk ikke i 1191 hvis du ikke viste det, dette er noe som blir avslørt med en gang du begynner spillet (og derfor ingen spoilertag).

Endret av Dragoncrest
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
er dere helt trege? SELVFØLGELIG kommer det oppfølgere!? Dette er jo bare første spillet i en trilogi. Assassins Creed 2 (eller hva det nå enn blir hetende) kommer jo allerede i neste år. Følg litt med a folkens.

link? :)

trenger du link til det? hvis man har fulgt med når man spiller, skjønner man at dette er bare en brøkdel av historien.

hvis det vare hadde vært dette spillet, hadde det vært den værste slutten i spillehistorien...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Selvfølgelig legger de opp til oppfølger, det tviler jeg ikke på. Det som kan være er at de ikke gidder å satse vidre på AC hvis det er dårlig salgstall. Men som jeg har forstått har de solgt veldig bra(?)

ja men det har blitt sankket om 3 spill fra starten av, derav to spill skall være fra fortiden og ett fra nåtid/framtid

Lenke til kommentar
Selvfølgelig legger de opp til oppfølger, det tviler jeg ikke på. Det som kan være er at de ikke gidder å satse vidre på AC hvis det er dårlig salgstall. Men som jeg har forstått har de solgt veldig bra(?)

ja men det har blitt sankket om 3 spill fra starten av, derav to spill skall være fra fortiden og ett fra nåtid/framtid

Om spillet hadde solgt ufattelig dårlig tror jeg de ville skrapet planer om oppfølgere og heller prøve seg på noe som faktisk betaler lønninga ;)

Men, det har solgt bra såvidt jeg vet. Har ikke prøvd det selv, hørt litt små negative ting som en oppfølger kan forbedre seg på. Og det er jo litt av poenget med oppfølgere spør du meg, det samme du fikk sist, bare forbedret.

Lenke til kommentar

Hvordan kommer du inn på laptopen til dr. skjegg da? :D

Stå bak han når han ser ut vinduet og drikker kaffe, "press any button to interact", og vips, stjeler du minnepennen han så sjuskete lar henge UTENPÅ laboratoriefrakken sin.

Lenke til kommentar

Stå bak han når han ser ut vinduet og drikker kaffe, "press any button to interact", og vips, stjeler du minnepennen han så sjuskete lar henge UTENPÅ laboratoriefrakken sin.

Oi, når er det meninga jeg skal ta den? :p

Lenke til kommentar

Oi, når er det meninga jeg skal ta den? :p

Husker ikke helt når jeg tok den, men han står sånn bare du går ut av Animus når som helst, så tror du kan gjøre det anytime :)

husk å sjekke det åpne klesskapet ditt, da Lucy(vil jeg tippe) har lagt igjen passordet på sin data!

Endret av Steelz
Lenke til kommentar

Spoiler:

Til dere som har avsluttet hovedhistorien å sitter igjen med en del spørsmål, om hva alle tegnene man ser når man bruker eagel vision som Desmond, så fant jeg en plass hvor de har prøvd å løse å svare på mest mulige spørsmål http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=175552, men mye av dette er spekulasjoner, men er spennende å lese, viss man likte historien i spillet, å er nysjerrig på hvordan historien kommer til å utvikle seg viss det kommer flere oppfølgere av spillet. Og de analyserer e-mailene man kan lese på de forskjellige datamaskinene.

Lenke til kommentar
Hva kan jeg gjøre etter rulleteksten? Gikk inn på maskinen til Lucy, men fant ikke noe interessant der. Warren sin kommer jeg ikke inn på.

Hva er cluet med de forskjellige memory blockene når jeg legger meg inni anynomusen igjen?

Hvis du ikke har tatt pennen hans tidligere så er du "fucked" som de sier...

Du går da glipp av veldig mye tilleggsinformasjon, bl.a får du ikke gått inn og lest på datamaskinen som står i rommet ved siden av heller (konferanserommet).

Kan ikke helt se en annen løsning enn å starte et nytt spill heller, og det er det nok ikke mange som gidder... Men les CVG artikkelen det linkes til her så får du i hvertfall nøstet opp noen tråder...

Cluet er å kunne gjøre div andre ting, samle flagg, drepe templars, hjelpe alle innbyggerne osv...

Endret av Rookie_NO
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...