nocturno_culto Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Jeg har nå drept mesteren min, og har kommet inn i labratorie til han gamle mannen og den damen, men det har ikke kommet noe rulletekst enda, er dette slutten eller ? eller er det mere ? Endret 20. november 2007 av nocturno_culto Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 SPOILER WARING! Kunne kanskje lagt det til i emnet da... Satan også! Birger Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 SPOILER WARING! Kunne kanskje lagt det til i emnet da... Satan også! Birger hva er problemet ? Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 tom waits for alice hvorfor spoiler warning ? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Regnet ikke med at du skulle fortelle avsluttningen på spillet. Jeg visste ikke i det hele tatt at du hadde noe info om slutten i det heletatt når jeg trykket for å lese tråden. Så nå ble liksom spillet litt ødelagt for min del. Men, men.. Har flere spill liggende Birger Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Regnet ikke med at du skulle fortelle avsluttningen på spillet. Jeg visste ikke i det hele tatt at du hadde noe info om slutten i det heletatt når jeg trykket for å lese tråden. Så nå ble liksom spillet litt ødelagt for min del. Men, men.. Har flere spill liggende Birger Jeg vet ikke avslutningen på spillet, syns bare avslutningen var veldi uklar. Så jeg bare lurte på om det var andre som har spillet som kunne svare meg på det... Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 tom waits for alice hvorfor spoiler warning ? Fordi det er folk som liker å se filmer og spille spill uten å vite hvordan det ender. Derfor bør diskusjoner som omhandler slutten på en film eller et spill advare andre brukere slik at de kan la være å klikke seg inn i tråden hvis de ikke vil vite hvordan det slutter. Det gjelder selv om du ikke selv vet sikkert hvordan. Når du spør om "er dette slutten" så inviterer du til at folk som vet bekrefter det, og dermed ødelegges moroa for folk som vil beholde spenningen litt til. Siden du er trådstarter er du den eneste (bortsett fra oss mods da) som kan advare om dette i tittelen på tråden din, og da er det god skikk og bruk å gjøre det. Geir Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 (endret) tom waits for alice hvorfor spoiler warning ? Fordi det er folk som liker å se filmer og spille spill uten å vite hvordan det ender. Derfor bør diskusjoner som omhandler slutten på en film eller et spill advare andre brukere slik at de kan la være å klikke seg inn i tråden hvis de ikke vil vite hvordan det slutter. Det gjelder selv om du ikke selv vet sikkert hvordan. Når du spør om "er dette slutten" så inviterer du til at folk som vet bekrefter det, og dermed ødelegges moroa for folk som vil beholde spenningen litt til. Siden du er trådstarter er du den eneste (bortsett fra oss mods da) som kan advare om dette i tittelen på tråden din, og da er det god skikk og bruk å gjøre det. Geir Joda, men er det ikke ganske innlysende at jeg spør om hva som er slutten på spillet ? å ikke noe annet. Så om en som ikke er ferdig med spillet går inn i tråden er det jo han sin egen feil, men det er greit skal gjøre det neste gang... Edit: Vill gjerne at noen som er ferdig med spillet forteller hva som skjedde, siden jeg ikke kan gjøre noe mer enn å være i det labratoriume, trodde man kunne sammle diverse flag når man var ferdig med oppdragene Endret 20. november 2007 av nocturno_culto Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Du kan bruke slik fancy syn inne på labben (trykk Y), for å oppdage noe du ikke kan se med normalt syn. Vent også til rulletekstene er ferdig med å sjekke litt ekstra info ved å bruke den maskinen du kobler deg til. Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Du kan bruke slik fancy syn inne på labben (trykk Y), for å oppdage noe du ikke kan se med normalt syn. Vent også til rulletekstene er ferdig med å sjekke litt ekstra info ved å bruke den maskinen du kobler deg til. då jeg må bruke eagelvision får å kåmme meg inn på en av datamaskinene ? Denne rulleteksten, når kommer den opp ? Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Du kan bruke slik fancy syn inne på labben (trykk Y), for å oppdage noe du ikke kan se med normalt syn. Vent også til rulletekstene er ferdig med å sjekke litt ekstra info ved å bruke den maskinen du kobler deg til. då jeg må bruke eagelvision får å kåmme meg inn på en av datamaskinene ? Denne rulleteksten, når kommer den opp ? Nei, du må bruke eagle vision inne på rommet ditt hvis jeg husker riktig, da får du rulletekstene. Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Du kan bruke slik fancy syn inne på labben (trykk Y), for å oppdage noe du ikke kan se med normalt syn. Vent også til rulletekstene er ferdig med å sjekke litt ekstra info ved å bruke den maskinen du kobler deg til. då jeg må bruke eagelvision får å kåmme meg inn på en av datamaskinene ? Denne rulleteksten, når kommer den opp ? Nei, du må bruke eagle vision inne på rommet ditt hvis jeg husker riktig, da får du rulletekstene. jeg får bare opp noe rødt som er skrevet på gulvet og taget og et pentagram, skal jeg bare aktivere eagel vision så vente så kommer rulleteksten ? :S Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Du kan bruke slik fancy syn inne på labben (trykk Y), for å oppdage noe du ikke kan se med normalt syn. Vent også til rulletekstene er ferdig med å sjekke litt ekstra info ved å bruke den maskinen du kobler deg til. då jeg må bruke eagelvision får å kåmme meg inn på en av datamaskinene ? Denne rulleteksten, når kommer den opp ? Nei, du må bruke eagle vision inne på rommet ditt hvis jeg husker riktig, da får du rulletekstene. jeg får bare opp noe rødt som er skrevet på gulvet og taget og et pentagram, skal jeg bare aktivere eagel vision så vente så kommer rulleteksten ? :S Du må som jeg sa i forrige post også bruke eagle vision inne på rommet ditt, altså rommet du legger deg og sover imellom sesjonene. Og hvor du blir vekket hver morgen av han professoren Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Haha, så jævlig arti at det er spoler på alle tekstene Snart ferdig jeg, skal lese alt imorgen! Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Haha, så jævlig arti at det er spoler på alle tekstene Snart ferdig jeg, skal lese alt imorgen! Ja, en ganske hemmelig tråd! Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Du kan bruke slik fancy syn inne på labben (trykk Y), for å oppdage noe du ikke kan se med normalt syn. Vent også til rulletekstene er ferdig med å sjekke litt ekstra info ved å bruke den maskinen du kobler deg til. då jeg må bruke eagelvision får å kåmme meg inn på en av datamaskinene ? Denne rulleteksten, når kommer den opp ? Nei, du må bruke eagle vision inne på rommet ditt hvis jeg husker riktig, da får du rulletekstene. jeg får bare opp noe rødt som er skrevet på gulvet og taget og et pentagram, skal jeg bare aktivere eagel vision så vente så kommer rulleteksten ? :S Du må som jeg sa i forrige post også bruke eagle vision inne på rommet ditt, altså rommet du legger deg og sover imellom sesjonene. Og hvor du blir vekket hver morgen av han professoren Var det datamaskiner på 1300 tallet? eller i 1400 tallet er noe sånt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Gå inn på rommet ditt og se over sengen på rommet ditt med Eagle-vision så kommer rulletekstene. Vent til de er over, så kan du gå inn i Animusen igjen. Hvis jeg ikke husker feil, så får du 50GS av det samtidig.. Edit: spillet foregår i 1191 Endret 21. november 2007 av Laland Lenke til kommentar
exs Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 hvor finner man koden som gir deg adgang til laptopen på konferanserommet?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 hvor finner man koden som gir deg adgang til laptopen på konferanserommet?? i en mail på latopen til dr. skjegg Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Tror dere det kommer assassin creed 2 ? siden slutten ble som den ble ? Endret 21. november 2007 av nocturno_culto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå