Jimmarn Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Hei, jeg bare lurte på om det fantes noen "chillstream" controllere for Wii og? Har sett Logitech har laget dette for PS3 og Xbox360 og lurte fælt på om det fantes noe slikt for Wii... jeg blir så klam på hendene når jeg spiller Wii at det er nesten irriterende og har hørt Chillstream har fått masse bra kritikk... Bilder av kontrollene: Xbox360 PS3 Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 (endret) virker ikke som om noen vet om noe så da går jeg ut fra at det ikke finnes til wii enda jeg 91 views og ingen komentarer Endret 27. november 2007 av DeTrix Lenke til kommentar
Krabba Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 virker ikke som om noen vet om noe så da går jeg ut fra at det ikke finnes til wii enda jeg 91 views og ingen komentarer er det andre kontrollere enn nintendo sin ute i det hele tatt da ? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Ser jo ut som om Chillstream kontrollene må ha ledning, og det er vel neppe aktuelt å ha på en Wii? Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 joda men det må da gå ann å få en lur løsning på det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå