Montag Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Noen som kan tipse meg om gode og pålitelige eposttilbydere? NB: Ikke Yahoo, G-mail, eller Hotmail Edit: Noen som har prøvd denne ? Endret 20. november 2007 av Montag Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Flyttes til Nett-tjenester Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Noen som kan tipse meg om gode og pålitelige eposttilbydere? NB: Ikke Yahoo, G-mail, eller Hotmail Edit: Noen som har prøvd denne ? 14. DRIFTSMELDINGERDersom du krysset av for mottak av SMS-driftsmeldinger når du registrerte din konto, kan Epost.no ved oppgraderinger som krever nedetid, som SPAM- og VIRUSbeskyttelse og systemoppgraderinger, sende ut en SMS melding om hva forholdet skyldes og når det skal utføres. En SMS melding kan også bli sendt ut når tjenesten er oppe igjen. En SMS driftsmelding koster kr. 10,-. Du kan reservere deg mot mottak av SMS driftsmeldinger ved å sende STOPALERT til 1963 NB! Du MÅ sende meldingen fra den mobiltelefonen/-nummeret du registrerte epost-kontoen din med. Jepp har prøvd dette!! Anbefales ikke! Endte opp med at jeg betalte 10kr per sms de sendte til meg. Hadde ikke lagt til noe som helst info at de skulle sende sms til meg osv.. Tok noen månder før jeg fant ut dette. Hadde epost i ca. 4månder og utregnet at det kostet meg, rundt 400kr for perioden. Prøvde å sende melding og slikt til å stoppe, men det fungerte ikke! HOLD DEG LANGT UNNA!! Endret 21. november 2007 av Adda Lenke til kommentar
Montag Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 Takk for klargjøring, Adda. Da vet jeg hva jeg ihverfall ikke skal gå for. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Vil nødig si noe du tenker jeg kommer til å si, men det finnes dessverre ingen email providere som er bedre enn gmail. Etter at de launchet google apps hvor man kan bruke sitt eget domene gratis, er det heller ingen grunn til å bruke noen andre. De har det beste interfacet, beste email systemet back end, beste søket, beste alt. Jeg prøvde endel andre som luxsci.com, everyone.net og slikt som er kjente, men de hadde ufattelig dårlig opplegg i forhold til gmail. Just my 2 cents. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hvorfor ikke bare leie et webhotell? Er vel helt greit det. Da kan du ha nettsider og. Slik ser min ut, da på det enkleste. Det er 4 verisjoner av webmailen, alt etter hvor avansert den er. Jeg bruker den letteste. Jeg bruker IMAP og TLS, slik at jeg og kan lese e-post på mobilen. Eneste er at det ikke kommer i svart-hvitt. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Det aller beste er nok å kjøpe et domene og hosting hos en tilbyder med gode epostvilkår som jeg regner med de fleste har nå i 2007. Mange eller ubegrenset antall adresser, IMAP og Squirrelmail eller tilsvarende for lesing av epost i nettleser. Så setter du opp en oppsamlingsadresse som tar mot all epost ikke sendt til en annen registrert adresse på domenet og du kan finne på epostadresser på stedet. Om Jon lurer på hvor han skal sende bildene fra sydenturen i sommer trenger du bare si "[email protected]" eller "[email protected]" og du vil få eposten i oppsamlingsinnboksen. At du samtidig har et domene med lagringsplass er jo heller ikke en ulempe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå