madzzern Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 er det noen som har testa ut nike t90 gun cut??? trenger svar så fort som mulig:D Lenke til kommentar
Lasseg Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hei, lurer på om noen vet hvor det går ann å få kjøpt denne keeper drakten? (helst med strømper og shorts i tilleg) Takker for alle svar Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Hei Skal bestille meg nye hansker nå, men er usikker på en ting. Ser at det er et relativt lite utvalg i størrelse 11, som jeg nå bruker men som egentlig er litt for stort. Er det veldig stor forskjell på størrelse 10 og 11. Hadde vært flott med raske svar EDIT: Bestilte størrelse 10, satser på at det går bra. Endret 19. september 2009 av Jo Are Lenke til kommentar
Steff`` Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Jeg bestiller hansker fra Danmark, God pris, stort utvalg, service + Har selv select hansker, slike som Jon Knudsen og Fredrikstad keeperen, fungerer i allslags forholdt. er veldig for nøyd, hatt di i 2 sesonger nå Unisport.dk har leverings tid på 10dager, med mindre du skal ha navn på hanskene Her er noen gode øvelser: http://www.jutulfotball.no/web/Jutul/Jutul...39?OpenDocument http://www.jutulfotball.no/web/Jutul/Jutul...40?OpenDocument (Helt nederst på siden ligger det 2 filer Endret 20. september 2009 av Steff`` Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Ble jeg bestilte Nike T90 confidece rød/ svart, håper jeg får de raskt for de jeg har nå må virkelig byttes ut Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jeg pleier å kjøpe to par, og så bruke det ene på trening og det andre på kamp. Når treningshanskene er utslitt bruker jeg kamphanskene til trening og kjøper nye hansker til kamp. Slik har man alltid gode hansker til kamp, samtidig som man får trent med samme type hanske. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hørtes ikke så dumt ut. Selv er jeg ikke på noe lag, men har et ønske om det. Er bare usikker på om det kan kombineres med innebandy, kan hende det blir to treninger på 1 dag Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Her er ei god nettside med mange gode tips og øvelser. Link Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 En ting jeg synes det er viktig å nevne her, er at det virker som at keeperens oppgaver er veldig misopfattede. Selvom man er en god skuddstopper, betyr ikke det at man er en god keeper. Det er mange andre faktorer som er avgjørende her. Selv for en skuddstopper, holder det egentlig ikke å ha rask reaksjon, men man må være god til å lese spillet for å plassere seg rett. Man må ha godt grep og god balanse. Men dette er bare halvparten av jobben til keepern. Keeperen er også en slags sweeper og er nødt til å være god med beina. En god keeper må også være duellsterk og flink til å ta raske avgjørelser. Blogg om keeperarbeid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå