Janerikn Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hei. Skal ha meg nye keeperhansker, men lurer på hvilken størrelse jeg burde velge. Det blir vel målt i US-størrelse, og jeg vet ikke hvordan jeg skal finne det ut. Hvertfall, fra håndleddet til lengste fingeren er det 18 cm, og 17.5 cm på den andre hånda. Noen som vet hvilken størrelse jeg burde velge? Lenke til kommentar
Lasseg Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Dette er en veldig god keeperøvelse, synes jeg: -du setter et merke elns mitt i målet. -så legger du cirka 8 baller i en bue et stykke fra målet, ca 10-13m pass på at du har rett linje fra der ballen blir skutt til merket. stå rett mot ballen se under beina og pass på at merket er i en rett linje bak deg -så kan hjelperen begynne å skyte. start sakte så du får linje heletiden. etterhvert kan du øke farten. -dette er en bra øvelse for å stå riktig på målet! lykke til Endret 16. september 2008 av goncz Lenke til kommentar
olus Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 skal kjøpe nye hansker. noen å annbefale ? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Flott tråd! Noen her som har noen ferdighetstester å anbefale (falltaknikk og feltarbeid)? Skal ut i egentreningsperiode nå fra fredag, da begyner vi med testing, og skal ha klart en test... Så om noen har noen gode tester: Kjør på (gjerne med beskrivelse:P ) Lenke til kommentar
olus Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Flott tråd! Noen her som har noen ferdighetstester å anbefale (falltaknikk og feltarbeid)? Skal ut i egentreningsperiode nå fra fredag, da begyner vi med testing, og skal ha klart en test... Så om noen har noen gode tester: Kjør på (gjerne med beskrivelse:P ) kjenner desverre ikke til noe sånt :/ greit viss vi får litt gang i denne tråden igjen Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Vel, ikke akkurat høysesong for tiden. Er masse snø her, så kun innendørs for tiden. Og små mål, liten plass og et gulv som er glatt og hardt er ingen morsom kombinasjon. Lenke til kommentar
madzzern Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 dette er hansker dere burde kjøpe dere: all day i dream about sport fingersave allround her er en link til hanskene: http://www.torshovklubb.no/Design05/detail...62&farge=-1 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg sverger nok dessverre til Uhlsport. Lenke til kommentar
madzzern Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 holder med adidas jeg:P det er veldig god holdbarhet på hanskene og har godt grep. har ikke testet ut Uhlsport men holder meg til Adidas. hvilket lag spiller du for Matsemann?? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Hallingdal junior. Nå har jeg ikke så stort utvalg i hansker å velge imellom /prøve her jeg bor, så derfor bestiller jeg kun hansker jeg har prøvd før og har vært fornøyd med, slik at jeg ikke går på bomkjøp. Av de jeg har prøvd er det Uhlsport sin fingersave jeg er mest fornyød med. Lenke til kommentar
madzzern Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) spiller på hamkam 96-1 jeg:P vi er blant topp ti i norge:D Endret 26. april 2009 av madzzern Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Hehe, kult da. Hvor gammel er du? (96 modell?) Vi var en uke i Tyrkia nå nylig. Ganske kul innledning til sesongen. Bare spilt én kamp i serien så langt, og det var typisk nok mot gamlelaget. Lenke til kommentar
madzzern Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) hvor lenge har du stått keeper? Endret 27. april 2009 av madzzern Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Hmm, det vet jeg ikke sånn helt nøyaktig. Stod ofte keeper når jeg var liten og spilte 7-er, men begynte først fast som keeper når vi gikk over til 11-er. Mange år, ihvertfall. Lenke til kommentar
madzzern Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Hmm, det vet jeg ikke sånn helt nøyaktig. Stod ofte keeper når jeg var liten og spilte 7-er, men begynte først fast som keeper når vi gikk over til 11-er. Mange år, ihvertfall. har stått keeper i 1 år og 1 mnd og Rolf Høgmo (keeper-trener i Ham-kam og for norges g16) sier jeg er et stort keepertalent... Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 skal kjøpe nye hansker. noen å annbefale ? Disse er vanvittig gode! Og de er ekstra gode når det regner så på vestlander er de ypperlige. Lenke til kommentar
madzzern Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 har noen testa ut Nike T90 Gunn? skal kanskje kjøpe de...? skal ikke ha så veldig dyrt par. Lenke til kommentar
olus Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 skal kjøpe nye hansker. noen å annbefale ? Disse er vanvittig gode! Og de er ekstra gode når det regner så på vestlander er de ypperlige. Var de jeg hadde. Funka fint de. Har kjøpt meg et par med sels sport nå. Vil anbefale sells til all Lenke til kommentar
morteenftw Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Noen som vet om plasser de selger sells-hansker i trondheim? Tenkte jeg skulle prøve noen hansker for å finne min størrelse for så å bestille på nettet. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Får blåse liv i denne tråden. Har nokre gode sider med blant annet teknikk og øvelser, skal sjå om eg finner dei igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå