Gå til innhold

Keepertråden! Diskuter alt som har med Keeperarbeid å gjøre

Dr. Jacoby

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er helt totalt enig med dere, Geilo og Furuset er skikkelig dårlige baner. Kan også legge til kunstgressbanen ved siden av Marienlyst i Drammen og banen til Drafn(også Drammen), ligger omtrent på samme nivå.

liverpoolfc: Det er garrantert noen lag i Sandefjord som er gode og som satser, hør litt rundt med naboklubbene.

Lenke til kommentar
Jeg er helt totalt enig med dere, Geilo og Furuset er skikkelig dårlige baner. Kan også legge til kunstgressbanen ved siden av Marienlyst i Drammen og banen til Drafn(også Drammen), ligger omtrent på samme nivå.

liverpoolfc: Det er garrantert noen lag i Sandefjord som er gode og som satser, hør litt rundt med naboklubbene.

Ja det var det men gode tips for bedre knær``?

Lenke til kommentar

Nei off..... :no: Føler så med de keeprane :( Tror før sist sesong(det var sesongen ting begynnt å gå sykt bra) klarte jeg å gjøre alle mulige tabber. Hadde et enormt rulleblad med alle slags feil:S

Men nå går det heldigvis bra :w00t:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Noen som vet om noen gode plasser å kjøpe hansker? Kan godt annbefal noen moddeler og. Sells er veldi bra å annbefaler det til alle. Så lenge du holde deg borte fra grus tar det lang tid før de blir slitt

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Da møtte jeg opp på HFK-trening (Hallingdal) i forrige uke. Ene lederen maste veldig om hvordan de mangler keeper, så jeg skal trene med dem denne uken, og mest trolig melde overgang dit. :)

Til nå i vinter har jeg spilt for A-laget til Geilo. Det er dessverre ikke så alt for seriøst, eller irktig nivå for meg, så føler at det vil bremse opp. Dessuten blir det morsommere å spille med jevnaldre.

Det som passer bra med HFK-treningene for øyeblikket er at jeg og en kamerat (som også skal være med) har hybel like ved banen.

På Gol (der treningene foregår) er banen bar, mens det fortsatt på Geilo ligger over en meter snø, og det snør enormt mens jeg skriver dette. :p Så det at jeg kommer tidligere igang med sesongen forhindrer forhåpentligvis en del flaue keeper-tabber første kampen. I fjor var første gang på kunstgress og som keeper en kamp. :-/

Ihvertfall, lykke til med ny sesong. :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jaja, jeg skulle prøve meg som keeper for et lag her. Og selvfølgelig på første trening, så får jeg fingeren ut av ledd, og sliter løs senene, så jeg må operere. Men, men, det er sånt som skjer. Jeg fikk i alle fall en del positiv tilbakemelding, både fra spillere og trenere, så det var jo litt moro mtp. at jeg har lært meg alt selv :D

Lenke til kommentar
Ingen inpå her som hørre te i Rogaland?

Me ;)

i tillegg te volly skillz e du keeper altså :p, koss går det me Havdur? E jr nå så blir nok ingen revansje itte det bittra poengtape

E nok ikkje keeper nei ;) .. Men tenkte eg sgo svara si du tross alt spurte om nogen va fra Rogaland.

Koss det går me havdur? Me spele nå i 2. div jr , så går jo sånn passe greit ;)

I tilleg til å vinna serien me g16 vant eg åg serien med jr laget, så me rykka opp.

Å på Ålgård?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...