jemartinsen81 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Jeg slet virkelig med å finne et passende forum for headbutting, men joda... det fungerer vel som sport og fritid for enkelte? Uansett, jeg ville satt pris på om noen kunne forklare meg hvordan det her fungerer. Man ser mennesker som kan skalle ned mursteiner uten at det gir dem noe fysisk ubehag eller spesielle fysiske merker i hodet, mens andre kan drepe seg selv ved å prøve det. Det samme går for når mennesker headbutter hverandre... til tross for at vi jo er av samme rase og at hodene møtes i samme fart, kan en person besvime av det mens den andre går videre som om ingenting har skjedd. Hva er greia med det her? Er noen mennesker født med panserhoder, eller begynner de å herde de vanlige mennesklige hodene sine ved å sitte hjemme og skalle det inn i mykere ting først? PS: Det skal sies at jeg har null interesse av å noen gang headbutte noen, fordi... vel, det er teit... men nysgjerrig på logikken i det hele er jeg jo. Endret 20. november 2007 av jemartinsen81 Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Er sånn det funker men knokene på henda hvertfall. Slå på noe hardt, en trepanke, betong vet etc. og etter en stund vil knokene bli hardere, og du vil få mindre vondt hvis du slår i noe... Så vil tru det samme funker med hode? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå