HøttenTøtt Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Se på bildene: På CPU hva slags program skal jeg stole på og hvordan ser jeg temp i bios? Endret 21. november 2007 av HøttenTøtt Lenke til kommentar
ZanZir0 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Det bakerste vinduet kan du bare glømme, Core Temp er nermere sannheten men SpeedFan er nermest,siden du skal se på Core/kjerne er min konklusjon SpeedFan som er est riktig etter det jeg tror Edit: Speed fan er riktig... testet dette ut med min identiske CPU nedklokket til 3000MHz/ (333.33 x 9.0) lykke til mvh Anders Gill Endret 20. november 2007 av ZanZir0 Lenke til kommentar
HøttenTøtt Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 Det bakerste vinduet kan du bare glømme, Core Temp er nermere sannheten men SpeedFan er nermest,siden du skal se på Core/kjerne er min konklusjon SpeedFan som er est riktig etter det jeg tror Edit: Speed fan er riktig... testet dette ut med min identiske CPU nedklokket til 3000MHz/ (333.33 x 9.0) lykke til mvh Anders Gill Takk for hjelpen Moderator kan stenge dene tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå