Hubble Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Er det noen som har erfaring med Canon sine nye i320, i550 og i850 fargeskriver? Jeg har tenkt litt på i550 har sett at denne her gjort det svært bra i test….. er det forresten noen som vet om skriveren leveres i ”sølv” slik som i320 eller er den vanlig data-grå? :o Lenke til kommentar
oya Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 i850 er en MEGET god skriver til den prisen den har. Høy oppløsning. Kant til kant utskrift. Enkle patroner. Bildene holder meget høy kvalitet hvis man skriver ut på rett måte (dvs. å utnytte størrelsen på bilde. F.eks. tilpasse til format i PS). Har også prøvd å skrevet ut en plakat jeg lastet ned (høy oppløsning). Perfekt utskrift. Skriver VELDIG raskt ut tekst om man kjører som kladd (kvaliteten er bra). Anbefaler denne skriveren på det varmeste. Karakter foto 10/10 Karakter tekst 10/10 Karakter støy 9/10 Karakter hastighet 9/10 Ytelse/pris 10/10 Karakter 9++ Lenke til kommentar
coban Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 velger du derimot å gå for i850 så får du alle blekkpatronene som seperate beholdere- dvs mindre driftskostnader.. men, siden aftenposten konkluderte med det samme som meg så finnes det nesten ingen i850 på markedet lengre:) Lenke til kommentar
Hubble Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 ehhh... bedre sent enn aldri. Stilte spørsmålet for ca. 8 månder siden, har kjøpt skriver for leeeeeeenge siden. Lite tips, se litt på datoen før dere svarer! Lenke til kommentar
Blondie Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Det kan være greit for folk som meg som har tenkt å kjøpe ny printer og lurer på det samme selv. Hva slags skriver endte du opp med? Er du fornøyd? Lenke til kommentar
Hubble Skrevet 30. september 2003 Forfatter Del Skrevet 30. september 2003 Kjøpte i550. Skulle jeg kjøpt ny i dag så hadde jeg nok kjøpt i850, er blitt veldiiig billlllig i løpet av høsten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå