karamasov Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Hei. Da MADtv forsøkte å gi ut sesong 1 på DVD, slo det absolutt ikke an, og de stoppet å produsere DVD'ene. Dette irriterer meg kraftig. Hvorfor selger så godt som alle TV-serier bøtter og spann av disse DVD'ene når et populært program som MADtv ikke får solgt første sesong en gang?! Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Piratkopiering? Men ja, det er litt rart. MADtv er jo enormt bra. Lenke til kommentar
karamasov Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Piratkopiering? Men ja, det er litt rart. MADtv er jo enormt bra. Ja, og ifølge dusinvis av meninsmålinger, ser et par millioner amerikanere på de ukentlige episodene. Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Skulle jeg gjettet villt hadde jeg trodd at det er fordi humoren appelerer til 10 åringer, og de bruker som oftest pengene sine til andre ting enn samle-DVD-er Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Kan da være mange grunner til at de ikke selger så godt,kan tenke meg fram til en del lett. *Dårlig promotering: Jeg hørte ikke noe om en lansering og jeg ser meg selv som en fan av serien. *Salgpotensiale: Kanskje ikke helt DVD-konsept og heller best på TV. Er jo for det meste små sketsjer. *Tilgjengelighet: De fleste bedre sketsjene ligger jo ute på Youtube og kan ses til alle tider, fører sikkert også til at mange føler at de ikke har noe behov for å kjøpe hele greia når ikke alt holder samme nivået. Endret 20. november 2007 av DanielL Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Skulle gjerne kjøpt sesongen på HD DVD jeg. Birger Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Personlig likte jeg MadTv bedre når Will Sasso, Phil LaMarr og Nicole Sullivan og gjengen var der...(sluttet rundt 2004) Etter de gikk har den blitt dårlig. Sasso RULER....og Kristian Vallen som stjal deres Arnold parodi....ufff.....hater Vallen... Endret 21. november 2007 av AvidGamer Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Ja fy,tiden hvor Sasso og Arie Spears var på sitt beste var MAD Tv sin topptid! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå