gthomass Skrevet 25. september 2001 Del Skrevet 25. september 2001 Er det noen som har erfaring med brannmuren i XP? Er den til å stole på eller er det slik som med de andre sikkerhets feilene til Microsoft? :sad: Lenke til kommentar
pal.carlsen Skrevet 27. september 2001 Del Skrevet 27. september 2001 Tjaa, den er bedre enn ingen ting som har vært microsofts tilbud sålangt, men for seriøs firewall beskyttelse bør du fortsatt satse på et eksternt prog. Den er rett og slett ikke god nok på alle felter. Anbefaler Zonealarm gratis og et av om ikke den beste software firewallen som finnes. Er gratis, og har også en pro versjon til noen få dollar som har enda mer instillinger. ANBEFALES. Lenke til kommentar
terjthor Skrevet 27. september 2001 Del Skrevet 27. september 2001 Men er det noen som har erfaring med ZoneAlarm på XP. jeg sliter med å få den til å fungere. Etter et par "bootinger" kommer jeg meg ikke på nett igjen. mvh terje thorsen Lenke til kommentar
grendel Skrevet 28. september 2001 Del Skrevet 28. september 2001 Jeg har ZA Pro på xp Siste versjon av ZA pro har støtte for XP, og fungere således utmerket på mine PC-er. Lenke til kommentar
bulldog76 Skrevet 1. oktober 2001 Del Skrevet 1. oktober 2001 Quote: On 2001-09-27 11:36, PålPot skrev:Tjaa, den er bedre enn ingen ting som har vært microsofts tilbud sålangt, men for seriøs firewall beskyttelse bør du fortsatt satse på et eksternt prog. Den er rett og slett ikke god nok på alle felter. Hvilke? Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 11. oktober 2001 Del Skrevet 11. oktober 2001 Skaff deg Norton Person Firewall 2002 .. ZoneAlarm er litt plagsom og den holder ikke alt ute... som forskjellige trojaner... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå