cossiest Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Litt fort inn i svingen her ja Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Evo Stilig bilde.. skulle kanskje fått med litt mer i fronten på bilen, at du såg kjørebanen litt mer!? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Kul bil og litt spesielt med 3 hjul i svingen. Det jeg har å utsette, hvis det er det man kan kalle det. Savner litt panorering, bilen blir litt for stillestående og jeg får ikke følelsen av farten til bilen. Hadde det ikke vært for at man ser det på felgene så hadde man trodd at bilen stod stille. Lenke til kommentar
cossiest Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 hel enig der wipeout. hadde hvert kult der. Men bilen kjørte ikke så mange ganger, så jeg satset på og få et skarpere bilde, kontra og kanskje ikke få det, hvis jeg bommet litt på panoreringfrykt. Har et med mer kjørebane, men der kommer en gjegle i veien og syns den forstyrra litt... Lenke til kommentar
El chico Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Kul bil og litt spesielt med 3 hjul i svingen. Det jeg har å utsette, hvis det er det man kan kalle det. Savner litt panorering, bilen blir litt for stillestående og jeg får ikke følelsen av farten til bilen. Hadde det ikke vært for at man ser det på felgene så hadde man trodd at bilen stod stille. Enig i at panorering med kortere lukkertid hadde vært bedre for å få fram mer fartsfølelse. Tror jeg vill kuttet bilde en god del i underkant. Ikke noe der som tilfører bildet noe. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Men nå skal det sies at det med panorering er ikke så himla enkelt heller, når man skal ha det skikkelig bra. Så når når man ikke har muligheten til å skyte mange bilder så får man bare ta en sjanse, eller gå for det sikre. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Kanskje du kunne prøvd å la det være litt mer luft foran fronten til bilen, i forhold til bak? Artig bilde anyway.. Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Må si jeg likte bilde... men ting jeg vil sette fingern på er for lite luft i front av bilen.. gir lite sug når man ikke ser fortsettelsen på banen... samt panoreringa... ville hatt litt mere lukker her. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Vet at det kanskje kan være vanskelig å få til i en slik situasjon, men hva med litt mer lukker? Får ikke så kjempeinntrykk av at bilen er i fart. Ellers liker jeg snittet, og det er et kult bilde i seg selv. Lenke til kommentar
cossiest Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Helt enig med lukker Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Da trenger kanskje ikke jeg nevne dette med panorering, men kan heller ta noe annet om utsnittet du her har. Jeg syns det virker litt rart. Det er for trangt foran og bak.. Mer luft foran gir gjerne følelse av at bilen kommer inn i bildet, mens mer luft bak antyder at den kjører ut av bildet. Ville uansett hatt det litt mer avlangt, og kutte en del bort fra bunn. Lenke til kommentar
cossiest Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Forran bilen hadde jeg noen kjegler og dekk som var litt i veien, derfor ble det litt dårlig her, men takker for tips, som kan tas med til neste gang Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Bare et spørsmål utenom tråden her. Hva er egentlig greine med svarte skilt? Er det kjøretøy som til nød kan kjøre på enkelte lokale veier? Eller hvordan er det der? Har jo sett: Blå skrift Svarte skilter- slik som denne Lenke til kommentar
Feil Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Flott bilde, får meg til å lengte tilbake til sommern, gleder meg til å knipse noen løp. syns egentlig fargene ble litt blasse, var også først litt skeptisk, men det ser bedre ut i full størrelse. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Bare et spørsmål utenom tråden her. Hva er egentlig greine med svarte skilt? Er det kjøretøy som til nød kan kjøre på enkelte lokale veier? Eller hvordan er det der? Har jo sett: Blå skrift Svarte skilter- slik som denne Ta en titt i denne tråden her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=861799 Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Bare et spørsmål utenom tråden her. Hva er egentlig greine med svarte skilt? Er det kjøretøy som til nød kan kjøre på enkelte lokale veier? Eller hvordan er det der? Har jo sett: Blå skrift Svarte skilter- slik som denne Ta en titt i denne tråden her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=861799 Takker så meget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå