Gå til innhold

bk:Evo i sving. bakhjul letter

cossiest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kul bil og litt spesielt med 3 hjul i svingen.

Det jeg har å utsette, hvis det er det man kan kalle det. Savner litt panorering, bilen blir litt for stillestående og jeg får ikke følelsen av farten til bilen. Hadde det ikke vært for at man ser det på felgene så hadde man trodd at bilen stod stille.

Lenke til kommentar

hel enig der wipeout.

hadde hvert kult der. Men bilen kjørte ikke så mange ganger, så jeg satset på og få et skarpere bilde, kontra og kanskje ikke få det, hvis jeg bommet litt på panoreringfrykt.

Har et med mer kjørebane, men der kommer en gjegle i veien og syns den forstyrra litt...

Lenke til kommentar
Kul bil og litt spesielt med 3 hjul i svingen.

Det jeg har å utsette, hvis det er det man kan kalle det. Savner litt panorering, bilen blir litt for stillestående og jeg får ikke følelsen av farten til bilen. Hadde det ikke vært for at man ser det på felgene så hadde man trodd at bilen stod stille.

Enig i at panorering med kortere lukkertid hadde vært bedre for å få fram mer fartsfølelse.

Tror jeg vill kuttet bilde en god del i underkant. Ikke noe der som tilfører bildet noe.

Lenke til kommentar

Da trenger kanskje ikke jeg nevne dette med panorering, men kan heller ta noe annet om utsnittet du her har. Jeg syns det virker litt rart. Det er for trangt foran og bak..

Mer luft foran gir gjerne følelse av at bilen kommer inn i bildet, mens mer luft bak antyder at den kjører ut av bildet. Ville uansett hatt det litt mer avlangt, og kutte en del bort fra bunn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...