Petoah Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Hei! Etter en mislykket tråd tidligere, så prøver jeg å utdype oppgaven litt. Jeg skal trykke meg en t-skjorte hos svogeren min og da trenger jeg forumets kreative sjeler til å fikse et design til meg. Håper noen gidder å ta på seg oppgaven: Det jeg hadde tenkt var en brun t-skjorte med hvit tekst (2 linjer). Linje 1. lyder som følger: "Eirik Blodøks". Linje 2: "(ca. 895–954)". Slik jeg hadde tenkt det var at linje 2 skulle stå rett under linje 1. Ved siden av linje 1 skal det være en silhuett av ei god gammeldags ved-øks. De som gidder å hjelpe meg med dette er jo såklart velkommen til å ta de frihetene de selv ønsker. -Petter Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Jeg bumper denne litt. Noen som gidder? Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Her har jeg mekket sammen noen eksempler. 1.pdf2.pdf 3.pdf4.pdf 5.pdf6.pdf Si ifra om du vil ha en blanding av bildene elns. Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Ahh! Tusen takk! De var akkurat slik jeg hadde forestilt meg de! Jeg tror jeg går for nr. 3. Tror du at du kunne sende meg .psd-filen? (Jeg regner med at du laget den i PS..?) *Hvis du ikke har merget alle layerne så ikke gjør det!* Igjen; takk! Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Flott stykke arbeid det her Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Ingen årsak, det er bare gøy å få brukt programmene litt. Jeg laget det i Adobe Illustrator, men her har du .psd filen. Alle layerne er intakte Jeg sender filen på PM Endret 29. november 2007 av Ashol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå