jimmil Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Hvilket spill er Høstens beste spill og hvorfor Endret 21. november 2007 av jimmil Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Venter fortsatt på Mass Effect. Så det er vanskelig å avgjøre. Birger Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 cod 4 og orage box cod 4 forde det er bare sykt kult helt i mellom både bra singel player men litt kort, men mp er verdt pengene i seg selv orange box: mye for penge og morsomt Lenke til kommentar
daftportion Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Half-life eps.2 Det spillet har alt... fantastiske storyen, intens action og god humor etc! Grafikken er faktisk veldig bra selv om vi kan se bedre idag The Freeman! Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Er ikke ÅRETS beste HØSTspill litt motsigende? Hva med bare 'Høstens beste spill?'. Uansett, nok spikking av flis. Assassin's Creed kommer høyt opp på min liste, sammen med Bioshock. Har trua på Mass Effect men det blir nok ikke handlet inn før langt ut i desember, når eksamen og annet pakk er fullført. : ) Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Av det jeg har så tror jeg det Assassin's Creed Lenke til kommentar
mck Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Samme på meg også, Assassin's Creed! Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 skal ikke si så mye ettersom at jeg bare har spilt cod4, men det er det eneste konsoll spillet jeg noen gang har spilt så mye. vanligvis spiller jeg det 1 time eller noe så stikker jeg på PC-en og spiller cs e.l, men med cod4 sitter jeg bare på 360 hele dagen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Cod4, i mine øyner den gøyeste/beste onlinedelen til et konsollspill noen gang :] Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Assassin's Creed på meg også, værtfall til nå...Bioshock og Halo 3 var bra de også, men slike spill er det så maaaange av. Tror Mass Effect kan bli veldig bra, gleder meg til å få testet det Endret 21. november 2007 av DeeCoo Lenke til kommentar
Jaqu711 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Assassins Creed er det beste spillet jeg har spilt i høst. Lenke til kommentar
Instict Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 AC er min favoritt denne høsten. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Så langt (før Mass Effect) er CoD4 min favortitt, multiplayeren er helt "sjef." Har bare tatt det første oppdraget i singe playeren enda Halo 3 var sånn passe, ikke helt min type. AC frister ikke noe særlig egentlig, må vel tvangsspilles snart Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) COD4 er helt rått og er høstens spill etter min mening. Dog, etter fredagen kan det hende jeg har en annen mening. To ord: Mass Effect. Edit: Trådstarter - du burde kanskje skrive i førstepost at folk skal skrive hvorfor. Adminene liker ikke telletråder. Endret 21. november 2007 av JulianR Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Må vel si Mass Effect egentlig, har bare spilt litt over 3 timer så langt men man merker fra første minutt at de har lagt ned enormt med arbeid i spillet og ting er veldig gjenomført. Dialogene man fører med NPC´s rundt om er troverdige og voiceactingen er veldig bra. Storyen så langt fenger meg i det minste og jeg gleder meg til å spille mer. CoD 4 og Halo 3 er begge gode multiplayer spill men det har vi jo sett før føler jeg. Assasins Creed er morsomt men litt vel repetivt for min del i alle fall Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Litt vanskelig å si, men jeg synes CoD4 er det feteste som har kommet. Mass Effect på en god annen plass, og Assassins Creed på 3. Halo 3 kommer laaaaangt nede på lista.. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Halo 3, så klart. Rimelig undervurdert, føler jeg. Skjønner ikke bæret av akkurat det... Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Lett; Mass Effect. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Mario Galaxy på første. Tidenes spill. Etter det har vi en delt 2.plass på Bioshock og COD4. Den ene for kick-ass singleplayer den andre for kick-ass multiplayer. Gjett hvilken som er hvilken I tillegg digger jeg rollespillet "the Witcher" til PC. Anbefales. Endret 22. november 2007 av Jakoozie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå