ArmenMinAU Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Hei Har en mappe med .ts filer (film) som jeg gjerne skulle spille av, men problemet er at de rett og slett ikke vil spille av. Har prøvd en haug med programmer og kodeker, men funker likevel ikke. Kan virke som det er filene det er noe galt med. De er ca. 16 gb tilsammen. Takk Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Antar du har prøvd VLC (VideoLAN)? Har ikke hørt om .ts filer før, men det kan jo tenkes at det er feil filetternavn. Filmfiler skal jo hete VOB, og ikke TS. Som standard på DVD-er. Prøv å endre filetternavn til .vob, og se hva som skjer. Det kan jo være noe galt/korrupt med hele filmen. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Ja, har selvfølgelig prøvd VLC. Hvordan endrer man filetternavn? Filmen er en HD-film. Følger også med noen PAR-filer i mappa. Tviler sterkt på at det er noe galt med den ettersom jeg vet om andre som har fått den til å virke. Lenke til kommentar
Airbeam Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Rett meg vis jeg tar feil. Jeg går ut ifra at du kan endre filetternavnet ved og skrive .avi for eksempel etter filnavnet. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Burde kanskje ha nevnt at det faktisk er HD film. HD DVD, eller Blu-ray? Sjekk Download.com og søk etter en eller annen avspiller for den dvd typen du skal se. Rett meg vis jeg tar feil. Jeg går ut ifra at du kan endre filetternavnet ved og skrive .avi for eksempel etter filnavnet. DVD-filmer er basert på MPEG, og det blir derfor feil å endre etternavn til avi. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Det er Transport Stream filer, noe som man typisk får i en PVR. http://en.wikipedia.org/wiki/MPEG_transport_stream Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Klarer fortsatt ikke å spille av. Kan dette være til hjelp? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Stenges pga brudd på #8. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg