CAT-scan Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Kan dere admins sørge for at idioter som skriver spoilers blir permbannet? Det er umulig å ikke forstå at man skriver en spoiler, hvis man mot formodning skulle være så korka at man seriøst ikke forstår det har man vel rett og slett ikke noe å gjøre her uansett, siden man da har et intelligensnivå i nærheten av en ape Spoilers er noe av det værste som finnes, og spesielt når det gjelder dataspill, og jeg vet at mange skriver spoilers bare for å være komplett rassh*l, og slike folk vil man helst ikke har på et forum. [Denne posten ble inspirert av nissen i "Unreal2" posten, som selvfølgelig hoster opp et nøkkelpunkt i historien uten å bry seg noe som helst om at andres opplevelse av spillet blir fullstendig ruinert (eller i det minste har muligheten til å bli ødelagt eller forandret på en negativ måte). Uansett så er det ikke sikkert at vedkommende skriver sannheten, og det vil jeg helst ikke vite heller...jeg lever fortsatt i troen om at tosken bare skrev det for å kødde, men jeg har mine tvil. Det er heller ikke sikkert at vedkommende var klar over at det han skrev var rimelig ugunstig for de av oss som ikke har spilt det enda (noe ingen egentlig skulle ha gjort uansett), men jeg har mine tvil ovenfor denne påstanden også...] Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Vi vil gjøre alt for å moderere/fjerene slike innlegg, men forumet er stort og det er ikke alltid lett å følge med over alt. Bare send meg (eller andre admins) en PM så blir saken tatt hånd så fort som mulig. Har du link til den Unreal 2-tråden du henviser til? Det er så vanvittig mange av dem. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Enig, spoiling bør slås hardt ned på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 jeg finner det meget normalt at personer som laster ned et spill er raske med å klage på noe av innholdet, både for å få frem klagen, men også for å skryte av at de har vært så flinke at de klarte å skaffe spillet. men samtidig burde du også være litt forsiktig når du går inn på en slik topic, når du vet at spillet er havnet på nett og at mange har lastet det ned så er en del av historien nødt til å bli brettet ut. jeg er fullt klar over at de som gjør dette driter i andre folks gleder og at de derfor burde permbannes, men fortsatt, du kunne ha sluppet å få vite hva som skjer i spillet ved å lese litt fra toppen av innlegget hans, da hadde du skjønt at han var i ferd med å snakke litt vel mye. slikt skjer :/ samtidig anbefaler jeg TST å ta en tur til www.3drealms.com , de har en link til et program som heter news agent ( eller noe lignende ) dette er et program som modene på forumene deres bruker for å fjerne spam osv. programmet fungerer slik at det registrerer hver eneste nye topic og post på en oversiktlig måte slik at det er lett å holde følge med hva som skjer. dette anbefales samtidig til alle dere andre som henger på forumene til f.eks gamer.no og hw.no Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 samtidig anbefaler jeg TST å ta en tur til www.3drealms.com , de har en link til et program som heter news agent ( eller noe lignende )dette er et program som modene på forumene deres bruker for å fjerne spam osv. Høres interessant ut, men jeg finner ingen linker på den siden, og det forumet er så stort at det er vanskelig å søke på et produkt man ikke har et reelt navn på. Søket tar også vanvittig lang tid på det forumet. Du har ingen direkte link da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 http://www.newsinterceptor.com/ er en stund siden jeg prøvde det, men fungerte ganske bra Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Spilers suger. Men hvis folk trenger hjelp til f.eks slutten av et spill, må man da hjelpe. Løsningen blir vel da å ha en advarsel i temaet (f.eks: Spoiler - Half-life) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå