Gå til innhold

Trenger hjelp til kjøp av LCD 40.

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg trenger hjelp til å velge hvilken flatskjerm jeg skal velge. Har tenkt å bruke rundt 10 000 - 14 000. Ser for meg en skjerm på 40 og da LCD for det blir litt PC og PS3 som skal kobles til. Jeg har Digital dekoder fra Canal Digital. Har en ganske lys stue med store vindu. Hadde vært kjekt med fullHD. Hva anbefaler dere? Håper dere kan hjelpe meg. På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hold deg hvertfall langt unna M86-serien til Samsung! Jeg kjøpte en slik for to uker siden, og sort-nivået på disse TVene er elendig! Tenkte først at det var noe feil med den TVen jeg hadde fått, men selv etter å ha byttet, har jeg akkurat samme problemet. Svart blir ALDRI noe annet enn grått på den. Nå har jeg en ganske mørk stue, så det kan ha noe med saken å gjøre, men selv etter å ha stilt inn TVen etter alle kunstens regler, får jeg ikke noe som kan kalles et godt sort-nivå.

Lenke til kommentar
Hold deg hvertfall langt unna M86-serien til Samsung! Jeg kjøpte en slik for to uker siden, og sort-nivået på disse TVene er elendig! Tenkte først at det var noe feil med den TVen jeg hadde fått, men selv etter å ha byttet, har jeg akkurat samme problemet. Svart blir ALDRI noe annet enn grått på den. Nå har jeg en ganske mørk stue, så det kan ha noe med saken å gjøre, men selv etter å ha stilt inn TVen etter alle kunstens regler, får jeg ikke noe som kan kalles et godt sort-nivå.

Takker for svar og tips.

Ja, har hørt mye om den tven, både positivit og negativt. Mest velger jeg den ikke for den har ganske blank skjerm, og det vil ikke funke i en så lys stue som jeg har.

Jeg ser litt nå litt på KDL-40V3000, KDL-40D3500 og KDL-40D3550 fra Sony, har du noen erfaringer om de?

Håper det ordner seg for deg :)

Lenke til kommentar
Hold deg hvertfall langt unna M86-serien til Samsung! Jeg kjøpte en slik for to uker siden, og sort-nivået på disse TVene er elendig! Tenkte først at det var noe feil med den TVen jeg hadde fått, men selv etter å ha byttet, har jeg akkurat samme problemet. Svart blir ALDRI noe annet enn grått på den.
Ganske morsomt at du sier det da alle tester jeg har lest sier mer eller mindre det motsatte.
Lenke til kommentar
Hold deg hvertfall langt unna M86-serien til Samsung! Jeg kjøpte en slik for to uker siden, og sort-nivået på disse TVene er elendig! Tenkte først at det var noe feil med den TVen jeg hadde fått, men selv etter å ha byttet, har jeg akkurat samme problemet. Svart blir ALDRI noe annet enn grått på den.
Ganske morsomt at du sier det da alle tester jeg har lest sier mer eller mindre det motsatte.

Samsung er jo de tv'ene som har overlegent mye bedre sortnivå enn andre merker! Tune innstillingene på tv'en er kjipt ;)

OT: Denne her har jeg sikla på en liten stund nå.. http://www.elprice.no/Product/ProductInfoamp;shopby=2;12

Denne ser jo også grei ut: http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....amp;shopby=2;12 .. Selvom de sier at man ikke ser forskjell på full hd og vanlig hd-ready tv'er på størrelser opp til 40" så er det sikkert greit å ha :p

Endret av thomasSim87
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...